{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

Tunnin af en PGO TR3-50 T-Rex {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et spørgsmål angående med et projekt jeg er i gang med sammen med en ven på hans PGO TR3 -50 T-rex og han vil gerne have den til at køre hurtigere og have noget bedre optræk.

Vi har pillet skiven og en der har haft den til service siger at cpuen skulle være en ubegrænset en men den køre ca 50-60 +/-

nogle ideer til hvad vi kan gøre ved den for at den kommer op på mere fart og mere trækkraft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tunnin af en PGO TR3-50 T-Rex
  • #1   7. jan 2023 hvornår er den ca fra

• #2   7. jan 2023 Det ved jeg faktisk ikke

• #3   7. jan 2023 er den 2019 eller nyere

• #4   7. jan 2023 #3 pgo trex fra 2019? De stoppede produktionen der motor cr kom ud. Moto cr laver dem ikke.

#0 når du siger "cpu" så tænker du vel på cdi. Den burde ikke være begrænset på den. Hvis du skal ha mere optræk og topfart, så ville jeg anbefalde en større udstødning. Evt 70cc hvis den skal flyve

• #5   7. jan 2023 vlad det var der jeg ville hen om den var med indsprøjtning når han snakker om cpu

men ligesom en dr big som den er bygget på er det det samme som hot så anden udstødning ring i variator og en tragt ved membran og selvfølge en anden dysse så køre hot og dr big 60 ca men der er nok noget gearing som går at jers ikke køre 60 nærmer 50 men jeg har ikke leget med at tune dem

• #6   7. jan 2023 Da du ikke nævner noget om motor delene går jeg ud fra alt er standard eller ikke vides hvad er.

I så fald er i nok ikke ret meget inde i scooter tuning.

Som udgangspunkt vil jeg sige en sports cylinder og en standard lignende sportsudstødning burde være fint til en tr3.
    Evt et multivar kit. Men standard rem og trykfjeder og trimfjedre og kobling og karburator.
    Fjern alle begrænsninger, indstil på hoveddyse og voila den burde køre 70-80 kmt med fornuftigt optræk.
    Ca 6-7 hk.

Samlet pris 2000-2500 afhængig af om du kører std variator eller multivar el.lign.

• #7   7. jan 2023 Pas på at i ikke mister kørekortet.
    Det ryger ved 75 kmt, for ved den fart, der kører du 70% over 45 kmt.

• #8   7. jan 2023 #7 mister kørekortet? den må du lige uddybe

• #9   8. jan 2023 Politis er gået over til også at straffe mc (og 45ere) med deres ATK (automatisk trafik kontrol/ aka ekstra afgift for at køre lidt over de dikterede hastigheder de steder hvor det er mest sikkert)

Får man en fartbøde er ens fartgrænse på 45 knallert 45 kmt, og så er 75 kmt sikkert et sted omkring de 60% eller hvor meget det nu er der ska til for at give en betinget/ubetignet frakendelse.

Personlig er min strategi at undgå dem og undkøre dem når det måtte være relevant.
    Men reglerne er vist nok sådan. Og nu sku de efter sigende begynde at håndhæve reglern' med ATK.
    Hundehoveder og hængerøve smiley

Kommentér på:
Tunnin af en PGO TR3-50 T-Rex

Annonce