{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Knallert gider ikke starte {{forumTopicSubject}}

min hot 50 havde stået stille i et godt stykke tid da jeg manglede penge til nyt cylle men det har jeg fået sat på og når jeg så skulle tænde den ville den overhovedet ikke men blev ved med at prøve og så startede den fandme men den tog bare mega mange omdregninger så jeg slukkede den med det samme og prøvede igen og så igen efter mange kick så startede den igen og tog mega mange omdregninger nogen der ved hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallert gider ikke starte
  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 77
    #1   3. jan 2023 er den standart? prøv og lade den stå tændt i 1 minut. eller måske køre en lille tur på 100 meter.

det er normalt på scootere at den godt kan begynde at køre baghjulet rundt uden af give gas. det er fordi automat chocker tænder og give den lidt ekstra at leve af. det vil sige vis du bare holder ved den er det måske nok til at man ikke rigtig opdager at den køre lidt af sig selv.

hvis den er ulovlig burde den ikke gøre det jeg har beskrevet.

• #2   3. jan 2023 #1 det ikke helt rigtigt med chokeren. den ville få mere og leve af de første 2 min hvis den har automat choker. har man en karburator med manuel choker, kan man selv slå det fra.

#0 er benzinen i den gammel? hvordan står din tomgagnsskrue? hvilke cyllinde rhavde du før. hvilke har du på nu?

• henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 77
    #3   3. jan 2023 min kør lidt af sig selv når jeg starter men det er max 1 minut (ikke engang 1 minut) den gør det. men det kan være ligemøj smiley

• #4   3. jan 2023 jo du har nok også en automat choker. det normalt nok. efter 1 minut slår den delvis fra, så den ikke kører af sig selv. så slår den helt fra efter ca 2 min.

men kan dog ikke sige at hvis den har automat choker,så er den lovlig eller hvis den har manuel choker, så er den ulovlig. det kommer meget an på knallerten om man har manuel eller automat som std. udover det, så kan man sagtens pille skiven alene og gøre knallerten ulovlig,

• #5   3. jan 2023 har ikke pillet ved tomgangsskruen da den var perfekt før og så når jeg skriver at den tager mange omdregninger mener jeg ikke bare lidt det lyder som om den fandme er ved at sprænge. der sidder helt standard 50cc og det havde den også før og automat choker

• #6   3. jan 2023 Prøv og få skrue ned for tomgangen. Selvom det er det samme cyllinder, så kunne det godt være at den nye kræver mindre på tomgangskruen.

Ellers kan din gaskabel evt sidde fast så den hele tiden giver gas

• #7   4. jan 2023 Har stadig et problem den gider ikke rigtig starte så ja og har prøvet at lege lidt med luft skruen

• #8   4. jan 2023 Luftskruen hjælper ikke så meget. Du har stadig ikke fortalt mig om det er gammel benzin

• #10   4. jan 2023 Ja benzinen er gammel

• #12   4. jan 2023 Kan den være utæt andre steder end ved bundpakningen som gør den tager mange omdrejninger?

• #14   4. jan 2023 Har fjernet olieblander men ikke pillet ved anden

• #16   4. jan 2023 tror jeg har fået det lukket rigtigt men ikke 100 % sikker

• #17   6. jan 2023 har skiftet bundpakning og fik den til at starte engang uden den tog for mange omdrejninger men den gider ikke starte igen

• #19   7. jan 2023 okay det var ikke bare så simpelt jeg tjekkede for hul i pakningen og tjekkede for gammel pakning og så skiftede jeg selvfølgelig pakningen

• #21   7. jan 2023 gnisten er blå/hvid men har sgu ikke en slange

Kommentér på:
Knallert gider ikke starte

Annonce