{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Seriøst hjælp mig... {{forumTopicSubject}}

Min lorte knallert vil ik køre en dag over 64 km/t, selvom jeg har skiftet snart hele lortet på den. En normal hverdag ligesom alle andre, jeg var i praktik, knallerten kørte perfekt og solen stod klart på himlen. Jeg kommer fræsende med lidt over 70-80 km/t ned af en bakke på vej ned mod den går jeg så var i praktik hos. Men.. på vej ned ad Bakken gir jeg den en del at leve af, så den skreg til Gud og hver mand, men så faldt tændrørs hætten af fordi den tog så mange omdrejninger at den simpelthen havde rystet sig løs. Jeg sat den på igen og trillede lige så stille vidre. Jeg fortsætter som normalt: stiller min kværn, går ind i stalden, roder med nogle køer, blir færdig med det og tar hjem igen derefter. Meeen... så ud af det blå som om kartoffel-guderne havde straffet mig, så gad min kværn lige pludselig ikke! køre en dag over 60 km/t.. fuck hvor træls. Jeg tænkte så ik det var det store og kørte f#cking langsomt hjem igen, stillede kværnen i skuret og forsat som altid. Næste dag (ligesom tidligere) så kørte jeg derud men den gad selvfølge stadigvæk ik køre en dag over 60 km/t, jeg tænkte så det var helt galt med motoren og skilte derefter pisset ad i tusinde stykker, samlede det hele igen med sprit nye dele direkte fra speedline’s lager. Mange uger og flere tusinde vis af kroner senere så køre den nu 64 km/t... fuck hvor fed, at ku gøre så meget for at køre.. 4 km/t hurtigere.. og det ska lige siges at den blok blev rykket fra hindanden, og fik alt fra.. krumtap, krumtapslejre, vario (2 gange), remskiver, kobling, rem (2 gange), 14/42 gearing, tænding, svinghjul, blæserhjul til vario, ruller, trimfjedre, trykfjeder, tændrør og membran. Men altså så mange penge, timer og spild af tid køre den stadig f#ucking kun 64 km/t. Jeg begynder så småt at tænkte den enten er krumtapslejrene eller det er en tændingsfejl i stator. Plsss der ik er en person på dette forum som kan hjælpe mig med denne stund og befrie mig for mit kørende helvede plsss. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøst hjælp mig...
Kommentér på:
Seriøst hjælp mig...

Annonce