{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
163 visninger | Oprettet:

Anton B
Anton B
Tilmeldt:
20. nov 2022
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Speedfighter 2 70cc eller ny 50cc {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har desværre en speedfighter 2 hvor 50cc
Har sat sig, og havde fik en ny 70cc mallosi af en ven der passer, kan jeg få den til at køre med det 70cc?
Opsætning
Helt std
Dyse 88 std(72)
Ved godt den ikke kommer til at køre optimalt med 70cc og std Kabu, men kan det lade sig gøre uden at splitte cylle? Eller skal jeg investere i std cylle ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfighter 2 70cc eller ny 50cc
  • #1   30. nov 2022 nu laves der jo sygt mange 70cc så hvem ved men ja alt kan køre sammen men den vil jo langfra køre optimalt men den vil jo køre noget hurtigere ind den gør nu og du skal skifte dysse

  • #2   30. nov 2022 Hvis det er malossi sport, så bare på med det og skift dyse. Så kører det ganske fint og en del bedre end 50ccm

  • #3   30. nov 2022 Find ud af hvorfor den satte sig.
    Er det en defekt oliepumpe, så sætter den sig igen, inden du har kørt 5 km.


  • Anton B
    Anton B Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   30. nov 2022 Den var købt, og den tidlligere ejer fik cylle til at sætte sig. Der havde kørt med 72 dyse og har købt en 88 dyse og sat i køber ny når jeg har set farven på tændrøret.
    Og hvis grunden til den satte sig var oliepumpen så er den pillet fra
    Kan der være andre grunde til den sætter sig?
    Tak for svar


  • #5   30. nov 2022 Olie, omdrejninger, blanding, slidtage, manglende luft/vand til at køle med.
    Det er de eneste årsager, som jeg lige kan komme på.


  • Anton B
    Anton B Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #6   30. nov 2022 Har også en Karburator - DellOrto 21mm PHBG
    Men der står på speedline den ikke passer speedfightern men om det vil virke er jeg helt blank på ? Er det et forsøg værd eller hvil det være for voldsomt for næsten std?


  • Anton B
    Anton B Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   30. nov 2022 Tak det for jeg tjekket igennem det mig en stor hjælp

  • #8   30. nov 2022 Du skal finde en karburator som passer direkte på.
    Gerne en 17,5mm.
    Membranen på Speed Fight 2 er meget lille, så det nytter ikke noget med en stor karburator.

    https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/tuningprojekter/121647-stage6_sport_pro___speedfight_2

    Jeg har bokset lidt med Speed Fight 2.


  • Anton B
    Anton B Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   30. nov 2022 Tak for et pænt svar, men kommer nok til at bare dyse std til og sælge den
    Det var en scooter min lillebror købte uden at være klar over det var stemplet havde sat sig smiley smiley
    Så den skal bare køres til og sælges sån jeg ikke taber penge, og så det også fedt at lære om scooterene imens.
    Sætter stor pris på din hjælp smiley
    Du hjalp mig også med hotten
    Idag på vej hjem fra arbejde lå der en mc betjent og kørte samme fart som mig inde i Aalborg,
    Så var glad for at jeg havde fåret sat den Tragt i som du anbefaldte, hvis de tager den pga den smiley
    Hn kunne godt se den var std heldigvis, og han ignorere min led bar smiley
    God aften smiley


  • Anton B
    Anton B Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #10   30. nov 2022 Og det kan vil ikke give problemer jeg har lavet gevindet i cylinderen med helicoils da den tidligere ejer havde haft det skilt af for at se den havde sat sig og ved tilspænding gav den fuld Los og knækket gevindet.
    Dårlig stil at ikke sige til min lillebror på 14 at den cylle var sat og knækket gevind men sån er det når man bare køber uden at vide noget om den


Kommentér på:
Speedfighter 2 70cc eller ny 50cc

Annonce