{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Ingen vacum {{forumTopicSubject}}

Min slider har mistet vacuum tror jeg
Har ikke haft den startet i 2-3 uger også nu hvor jeg prøver sluger den ingen benzin. Har suget i vacum slangen og der kom der Benz ud men i det jeg sætter den på kabuen kommer der intet ud
Det er en 21mm cp hvis det ku gøre noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Filt og mal 23.850 kr.
  • Stikkontakt og lampeudtag fra væg. 1.800 kr.
  • Rengøring af lejlighed 450 kr.
  • Montering af inspektionsluge 500 kr.
  • Montering 350 kr.
  • Ophæng af to spejle mv 590 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen vacum
  • #1   26. nov 2022 den mister ikke bare vacum bare sådan det gør den kun når cylinder er skadet når du sætter slangen på karburator så vil den kun kort pulser benzinhanen men det som nok er dit problem er at benzin har fordampet i bundkaret så skal den lige igang igen den bedste måde er at sætte benzin slangen på karburator igen som den skal så suge i vacum slangen en 3-4 gange så holde 3 finger for indsugning af karburator giv fund gas tryk på kickstarter indtil at du får benzin på finger så prøv at starte den

• #2   26. nov 2022 Jeg fik den startet ved at tage vacuum af og suge benzin ned i bundkarret og der startet den 2-3 spark men den døde igen

• #3   26. nov 2022 kan den starte er der vacum så det er ikke fejlen så hvad er fejlen ved jeg ikke men det må vi finde ud af start med at puste luft igennem vacum studssen på karburator eller studs for at udelukke den er stoppet

• #5   6. dec 2022 Håber da ikk det en defekt mebran da den er helt ny

• #6   6. dec 2022 tit er ny membraner ikke tæt mange montere og køre og giver alt andet fejlen

måden jeg tester membraner på er først at se fra karburator siden om jeg kan se luft imellem blade og hus kan kan man det er det ikke optimalt så puster jeg med munden fra karburator siden og suger lige efter så skal der ikke komme luft tilbage da den ikke holder tæt ja den ville køre og starte med en halv defekt membran

Kommentér på:
Ingen vacum

Annonce