{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Jog r Gnister ik {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en jog r af en ven, som ik gnister længere. Det er eftersigende sket efter han har kørt over en vandpyt, men ved han har rodet lidt med den selv efter

Der er forresten blevet skiftet tændspole til en RMS tændspole

Nogen idé hva det kunne være

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog r Gnister ik
  • #1   27. sep 2022 hvad har han selv rodet med start der

strømmen til gnisten bliver lavet i startor går over i cdi vidre til tændspolen hvor den bliver forstærket mange gangen så vidre til tændrør hvor den så gnister så det er de dele som du skal tjekke og alle ledninger som går i mellen de dele hvis det er ac tænding men nu er din så med cd tænding så du skal lige have et batteri på med mindst 11.4 v på der går strømmen fra batteri til sikring videre til tændingslåsen og sidst til cdi og husk at tjekke ledninger og stel ledning held og lykke smiley

• #2   27. sep 2022 Tak for det hurtige og brugbar svar

Ved nemlig heller ik selv hva han har rodet i efter det er sket.
    Men har du nogen idé om hvad værdier de forskellige stik skal måle, eller bare hvor jeg kan finde det henne

• #3   27. sep 2022 nop jeg ville starte med at søge efter 12v ved cdi da det er der det går galt for det meste men nu er jogr jo notoriske for deres el fejl da de har sparet alt for meget på det

• #4   27. sep 2022 Igen tak for hurtigt svar, det må jeg lige få kigget på når jeg engang får tid, så kan det godt være jeg melder tilbsge

• #5   27. sep 2022

profilbillede
  • #6   27. sep 2022 Der sidder uoriginal stator på, dette er vidst standard statoren, men der ligger skidt på den, betyder det noget?

profilbillede
  • #7   27. sep 2022 nej og slet ikke på din model du skal se på picop den som sidder uden på svinghjul det er den som giver signal til at gnist

• #8   27. sep 2022 Sådan her ser pickuppen ud på den orginale

profilbillede
  • #9   27. sep 2022 den er lidt rusten men har set være

• #10   5. okt 2022 Byttede min cdi med min vens, og så nu gnister den

Men skærmen lyser heletiden oppe ved Speedometeret, om jeg har skullet på tændingen eller om den er i retlås
    Noget du også har lidt forstå på?

• #11   6. okt 2022 tja igen fordi jogr er noget pis så ville jeg starte med tændingslås

• #12   6. okt 2022 Tjoo, det kunne godt være du havde døjet med nogle lignende, men ja. der havde jeg også tænkt mig og starte, men den fejler også kun noget med EL

Kommentér på:
Jog r Gnister ik

Annonce