{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med opsætning af hot
  • #1   24. aug 2022 Malossi 70cc sport yder bedre end dr racing. Men så er der stage 6 streetrace som yder ednj bedre. Hvad sidder der på knallerten lige nu?

Jeg ville personligt ikke købe cylinder brugt medmindre den er HELT ny aldrig tændt der man ikke kan vide om den har kørt uden olie eller med for lille dyse så den er ved at dø. Cylinder og krumtap er 2 ting jeg ikke ville købe brugt.

• #2   24. aug 2022 tak vlad s lige nu er den std med pillet skive og tragt og original udstødning men tænker jeg sætter gg på. vil gerne have en 70cc man nemt kan smide på baghjul og hygge med så hidsig optræk er en god ting

• #3   24. aug 2022 Lad være med at købe gg nyt. Hvis du kan skaffe en gg til 100-200 af en ven så er det ok, ellers lad være. Hvis du køber en ny udstødning, så køb en yasuni r. Til cylinder der kan du købe både malossi 70cc sport, men også stage 6 streetrace. Så kører den bare. Skal optrækket blive ednu bedre, så kan du også købe en billig 17,5 mm karbu. Så har du en hurtig og relavit billig sports opsætning

• #4   24. aug 2022 Som vlad siger.
    Jeg købte godt nok selv et brugt lossi 70cc til min pmx, og den kørte uden problemer 2000km inden jeg solgte den.
    Nye pakninger og nålelejer skal der ihvertfald til, hvis du køber brugt.

• #5   24. aug 2022 #4 ja man kan jo ikke være sikker. Nogle gange er man heldig, andre gang er man ikke. Man kan heller ikke vide hvor meget de har kørt før man køber den

• #6   24. aug 2022 Køb kun ting der er nye, indtil at du har lært noget mere om scootere.

Gå langt uden om GG.
    Den er elendig.

Kommentér på:
hjælp med opsætning af hot

Annonce