{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Pærer sprænger efter ny spændingsregulator og stator {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har lige været i gang med at skifte en helvedes masse dele på min cpi oliver inkluderet stator og spændingsregulator, men efter at jeg har kørt et par ture på den er både lang og kort lys sprunget. Batteriet er ikke nyt men har det med noget at gøre? Og så mistænker jeg også mit bremselys for at hele tiden være tændt selvom jeg ikke bremser.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pærer sprænger efter ny spændingsregulator og stator
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   26. jul 2022 har din model lysmodstand på

• #2   27. jul 2022 Det er jeg ret sikker på den ikke har fordi det er ikke en kategori der går under el dele på speedline

• #3   27. jul 2022 Fejlen ligger måske i at du ikke har nye pærer i. Det kan være din spænding er steget 1 volt eller 2 med de nye friske dele, og dine gamle pærer ikke kunne klare det.

Ses også på biler, skift af generator og der røg pærerne inden for en uge. I med nye og nul problemer

• #4   27. jul 2022 CPI har en lydmodstand. Det er jeg ret sikker på.
    Tjek den slags hos Thansen, da det er dem der har hentet dem hjem fra Kina.

CPI har forskellige modeller, så det du har købt kan være til en anden model, så stikbenene sidder forskelligt på modellerne og derfor kan din spændingsregulator måske ikke virke som den skal.

Når det er sagt, så mål efter med et multimeter og få fat i den lysmodstand, inden at din choker brænder af. ( den sidder også på lyset! )

• #5   27. jul 2022 Yes takker har fundet det. Jeg prøver at smække en ny modstands ting på og nogle nye pære. Så må jeg lige se til den tid om jeg også skal have nyt batteri

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #6   27. jul 2022 batteri har ikke noget med køre lys kun bremse og blinklys

• #7   28. jul 2022 #5
    Mål spændingen på lyset imens at pærene sidder i og imens at den står på støttebenet og du giver den lidt gas.

Kommentér på:
Pærer sprænger efter ny spændingsregulator og stator

Annonce