{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Tun udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Jeg har lige købt et dr 50cc sport, ved bare ikke om at standart udstødning er god nok, eller om jeg skal købe en udstødning i sportsklassen. Har kigget på en gg men har ikke lyst til at bruge 1000kr på en udstødning, ville en brugt på Facebook til 300kr også kunne bruges hvis den stadig er 100% tæt?

Opsætning:
Dr 50cc sport
17,5 mm kabu
Powerluftfilter

Det er til en Gilera stalker fra 2001

Tak på forhånd smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tun udstødning
Kommentér på:
Tun udstødning

Annonce