{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

M M
M M
Tilmeldt:
29. jun 2022
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

begrænsning? {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer derude har en Rieju mrt 50 pro som jeg er i tvivl om der er en begrænsning inden i motoren, så der kun kan komme originale cylindere på, og hvilken motor den egentlig har. er rimelig sikker på det er en am6 motor, men er ikke sikker. håber i kan hjælpe på mine spørgsmål


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begrænsning?
  • M M
    M M Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. jun 2022 Hej Dan'l.
    jeg synes nok jeg havde set det med motoren på yt men tak for det.
    og angående det med begrænsningen er det ikke et provokerende svar tværtimod tak for at sige hvad jeg skal gøre smiley er halv ny i det her fag


  • #4   30. jun 2022 Det præcis det. Man kan jo ikke vide det. Der er jo altid de typiske begrænsninger som skive og cdi/ecu. Men så er der forskellige begrænsninger som fx i blokken. Der kan man aldrig vide det. Hvis du åbner op og kigger, så husk og købe nye pakninger til cylinderen. Det er ikke altdi de gamle pakninger kan genbruges. Men uden at vide noget til den rieju, så kan jeg fortælle dig hvor de kan side de begrænsninger (på forskellige knallerter). Så kan du selv tjække det hvis du ikke finder wn præcis liste med begrænsningerne.

    Motorblok, cylinder(udstødningsport kan være for lille), udstødning, plade over karburator(så den begrænser hvor meget luft kan komme igennem), dyserør(kan være for lille til at bruge store dyser. Den sider på derbi senda fx), cdi(omdrejningsbegrænset), 4 gear som kan laves til 6 gear(ved ikke på præcis din knallert)

    Skriver wn ny kommwntar hvis jeg kommer på flere, men det skulle være dem på en gear maskine


Kommentér på:
begrænsning?

Annonce