{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powerfilter
  • #2   29. apr 2022 Hvis du fjærner begrænsningen i luftfilteren, så giver du motoren mere luft og bedre "flow". Forskellen mellem powerfilter og std luftkasse effekt mæssigt er intet på en std maskine. Man ville opleve bedre flow og dermed bedre gasrespons med en powerfilter, men det betyder ikke så meget. Powerfilter er i mine øjne en total spild af penge, da det giver kun problemer. Hvis std filter kan bruges, så er det klart anbefladet.

Powerfilter giver kæmpe problemer når den bliver våd. Har prøvet det selv før hvor jeg kørte igennem en vandpytte hvor filteren var blevet våd. Så skulle jeg fjærne filteren for at kunne køre videre. En std kassefilter har ikke det problem.

Som #1 siger, så ville et andet filter inlæg hjælpe med hvor meget luft der kommer igennem, ville dog ikke selv skifte den hvis man stadig har std karburator.

Jeg syntes at powerfilter tilhører kun på bane eller på kraftig tunet scooter, hvor man bruger en stor karburator. De skal nemlig suge meget luft og en std filter kan bare ikke følge med

• #4   30. apr 2022 #3 jojo de kører med kasse på. men scooter luftfilterkasser er jo ikke lavet til at suge så meget luft som en racing cylinder ville ha. som du selv sagde, er de bygget helt anderles og kan derfor ikke samlignes ifølge min mening. og så giver sådan en powerfilter en lyd som nogle syntes er fedt. det får man ikke med en filterkasse på

• #6   30. apr 2022 #5 jojo det kan man godt

Kommentér på:
Powerfilter

Annonce