{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

yamaha fs1 5,3 udstødning {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har sat 5,3 cylinder og top på min yamaha, den har stadig standart udstødning på hvilket jeg gerne vil gøre om på.
Jeg har hørt der er forskellige kvaliteter af 5,3 udstødningen alt fra hvilken side man køber den fra... Hvilken har i bedst erfarring med derude? jeg vil ikke have en proma eller anden tunudstødning da de ikke ligner den originale overhovedet.

Der er en fra mopedspeed der har en lige kant for oven
der er en der hedder jamacol som har et hak i enden.
Er Luhac bedre end de andre der er på markedet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha fs1 5,3 udstødning
  • #1   8. apr 2022 luhac er nok den der passer bedst , men de er dyre hvis man kan finde dem

ellers ville jeg tage mopedspeeds "premium" og håbe på det bedste med hensyn til pasform
    jamarcol kan jeg ikke udtale mig om da de er nyere på markedet , "problemet" med udstødninger til så gammel en knallert er at det ikke er de samme der har produceret
    dem gennem tiderne så hvergang en ny producent enten overtager værktøj fra en tidligere producent så er det godt brugt/slidt = lidt ringere pasform , eller hvis en ny producent "kopiere" en gammel vare = lidt ringere pasform , sker der så evt en kombination af begge hvert ottende-tiende år , så kan pasformen godt ryge en del ud af vinduet
    lidt af charmen ved at købe nye aftermarketdele til en mere end 40 år gammel knallert smiley

Kommentér på:
yamaha fs1 5,3 udstødning

Annonce