889 visninger
|
Oprettet:
yamaha fs1 5,3 udstødning {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg har sat 5,3 cylinder og top på min yamaha, den har stadig standart udstødning på hvilket jeg gerne vil gøre om på.
Jeg har hørt der er forskellige kvaliteter af 5,3 udstødningen alt fra hvilken side man køber den fra... Hvilken har i bedst erfarring med derude? jeg vil ikke have en proma eller anden tunudstødning da de ikke ligner den originale overhovedet.
Der er en fra mopedspeed der har en lige kant for oven
der er en der hedder jamacol som har et hak i enden.
Er Luhac bedre end de andre der er på markedet?
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 3.105
ellers ville jeg tage mopedspeeds "premium" og håbe på det bedste med hensyn til pasform
jamarcol kan jeg ikke udtale mig om da de er nyere på markedet , "problemet" med udstødninger til så gammel en knallert er at det ikke er de samme der har produceret
dem gennem tiderne så hvergang en ny producent enten overtager værktøj fra en tidligere producent så er det godt brugt/slidt = lidt ringere pasform , eller hvis en ny producent "kopiere" en gammel vare = lidt ringere pasform , sker der så evt en kombination af begge hvert ottende-tiende år , så kan pasformen godt ryge en del ud af vinduet
lidt af charmen ved at købe nye aftermarketdele til en mere end 40 år gammel knallert
yamaha fs1 5,3 udstødning