{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

det lyder som om min rem springer.. {{forumTopicSubject}}

Hej sg. når jeg har køre på min scooter i 10-15 min ca så lyder det som om kileremmen springer og så går den ud. life efter det er sket kan jeg bare starte den på elstart eller kickstart og køre videre men den midster lidt trækkræft hvergang og til sidst vil den bare ikke starte igen. den render de 70 stykker. hvis i har nogen ideer til hvad det kunne være, ville jeg sætte stor pris på det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det lyder som om min rem springer..
  • #1   9. mar 2022 STOPPPPP
    Det lyder som om din motor varme sætter sig ……. Du skal sætte en støre dyse i …

    Når den gør det . Sker det så ikke altid eller meste af tiden ved mellemgas … og ellers fuld gas med en lille bitte smule tilbage i gassen så


  • #2   10. mar 2022 så den den stiger i omdringere til den rammer begrænsninger i mens den stopper med at trække det er kobling som slipper så har vi det problem med at den går ud har du tjekket tændrør for nyligt da et nemt kan være dyssen som BP siger

  • #3   10. mar 2022 Jeg bed mærke i at den mister lidt træk kraft hvergang , og det med at remmen springer eller det lyder sådan , og mente med det , hvis man tænker på en scooter varme sætter sig , så kan det godt lyde som om Remmen sætter sig fast . Og det Er det jeg troede han mente med at remmen var ved at springe , he he …
    Og de kan typisk startes igen 2 sekunder efter desvære bare med en smule mindre træk kraft smiley


Kommentér på:
det lyder som om min rem springer..

Annonce