{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trykfjeder
  • #1   4. dec 2021 Aldrig nogensinde se det som %.
    Altid se det som kg.
    % passer aldrig, da trykfjederen til minarelli passer på mange aprilia, yamaha osv.
    Og kg på de maskiner har ændret sig igennem tiden.

Original trykfjederen på de gamle Jog as/fs var cirka 22 kg.
    Original trykfjederen på en Jog R er cirka 29 kg.
    Så kan du godt se at % ikke kan bruges til noget. For i forhold til hvilken maskine gælder de % så?!

Det du skal se på er hvor mange kg at trykfjederen er på, når den er trykket sammen og hvor mange mm den er høj, så den er klemt helt sammen, så fjederens ringe rammer hinanden.

Hvis den er for høj, så kommer din kilerem ikke helt ned til midten af remskiverne.
    Det er der et aktivt emne omkring, her i forum, lige nu.
    Et komplet OR kit, hvor at remmen ikke kan komme ned, når dem medfølgende trykfjeder bruges.

• #2   4. dec 2021 Jamen hvis jeg skal købe en grøn tryk til min pmx med fly clutch og std remskiver hvilken en skal jeg så vælge på speedline? Hvilke % er det?

• #3   5. dec 2021 #2
    Fly clutch er noget knald, i forhold til hvor mange penge du bruger.
    Altid Delte Clutch. Den er helt vildt fed.

https://www.youtube.com/watch?v=BhEfyHOhi2Q&t=326s
    Her ser du en Delte Clutch. Den i videoen er dog en 145mm til cirka 1200 kr, men den virker på helt samme måde i 107mm.

Køb en Malossi Gul 27 KG trykfjeder. Den går godt til stort set alle opsætninger.

• #4   5. dec 2021 Jeg fik koblingen gratis af min kammerat og har allerede gul tryk og grøn trim i, og skal have en grøn tryk i fordi den er sløv i bundtræk, min kammerat med næsten samme setup smed grøn tryk i og det forbedrede optrækket.

• #5   5. dec 2021 Dine grønne trimfjedre ender nok med at smadre din kobling.

Du skal shimme dit vario.

Kommentér på:
Trykfjeder

Annonce