{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Marco N
Marco N
Tilmeldt:
14. mar 2021
Følgere: 111 Emner: 31 Svar: 94

Rieju mrt tune {{forumTopicSubject}}

Er der noget udover cylinder, gearing og karbu som jeg kan tune min rieju mrt med der ikke er særligt dyrt? Den er lige nu standard med et 12 tands fortandhjul, og vil jeg være nød til og få den lavet til 6 gear for at få mere fart ud af den nu eller kan jeg godt bare nøjes med 4?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rieju mrt tune
  • #1   18. sep 2021 Jeg ville enten starte med at låse op for 6 gear

    eller også sætte et afdroslingskit på. +låse op for 6 gear.

    Eller også købe en sportsudstødning +et dysesæt +en karburatornål som den i afdroslingskittet. + selvf låse op for 6 gear.

    En af de 3 havde jeg gjort


  • Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

    Følgere: 111 Emner: 31 Svar: 94
    #2   19. sep 2021 Okay tak smiley Den karbu nål der, er det en man kan købe seperat fra afdroslings kit? Og hvad ville den så hedde?

  • Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

    Følgere: 111 Emner: 31 Svar: 94
    #3   19. sep 2021 Fik af vide af Kj scooter at det var hele gear trommel der skulle skiftes og det kunne godt blive dyrt hvis jeg skal have den lavet til 6 gear igen så medmindre det er noget en nybegynder som mig kan lave så bliver det nok nød til og vendte lidt smiley

  • #4   19. sep 2021 Lyder mærkeligt den sku være svær at afdrosle.
    Medmindre den er født med 4 gears gearkasse. Det er nogen af modellerne før 2017 vist af riejuerne.

    Men du kan også få ok fart på med 4 gear.
    Mødte en der havde 3 gear på sin generic trigger med 73cc og udstødning osv på. Bare så han kunne slå begrænser til og holde den under 43 så den virkede lovlig.
    Kørte lidt over 70 i 3. Gear.
    Min aprilia rx factory har 15:57 tandhjul på og kører nok 75 i 4. Gear.


  • Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

    Følgere: 111 Emner: 31 Svar: 94
    #5   19. sep 2021 Godt og vide der stadig er håb med 4 gear hehe smiley Den køre lige nu 58 så jeg må se hvad jeg kan få presset ud af de gear

Kommentér på:
Rieju mrt tune

Annonce