Derbi {{forumTopicSubject}}
Tror i det her (i kombination med 14-48 gearing) er et godt setup til en hverdags-senda? Og hvis ikke hvad skal så ændre?
Tror i det her (i kombination med 14-48 gearing) er et godt setup til en hverdags-senda? Og hvis ikke hvad skal så ændre?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
maj 2020
Følger: 12 Følgere: 107 Scootere: 2 Emner: 11 Svar: 141
mar 2020
Følger: 3 Følgere: 17 Scootere: 5 Emner: 3 Svar: 1.032
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Vil næsten tro du kan sætte airsal 72 på uden at skulle skifte kobling.
Har ikke set nogen test af udstødningen.
Hvis din derbi er euro4, og stadig er standard, så husk dyserør til karburatoren. Men gætter på din er en euro3/euro2.
Ud fra hvad jeg lige hurtigt ku læse om udstødningen virker den ikke super diskret. Men den skulle efter sigende kunne gå an til midrace setups, og sku gi mere effekt end scr corse, som ellers er stærk i tests.
Mangler at se nogen effektkurver på forskellige setups med den udstødning, men sådan hverdags egnet vil jeg ikke umiddelbart kalde den, mere sådan weekend ture udstødningstypen.
maj 2020
maj 2020
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Men den yder godt og tager en masse omdrejninger.
Så den er ikke noget dårligt køb hvis det er det man går efter.
Den yder bedre end leovince, som de fleste køber.
Men om noget er godt afhænger altid hvad man vil have ud af det.
Skal den holde længe, skal den larme, eller være stille, skal den yde bredt eller skal den yde højt i de høje omdrejninger. Hvor vigtig er de forskellige ting i forhold til hinanden og så videre.
Ikke for at være besværlig
Jeg kiggede/lyttde til mange af sådan nogen her videoer da jeg skulle vælge setup til min gearmaskine sidste år
https://youtu.be/rMPrsGAKGIY
Der findes desværre intet info på dansk, andet end en masse der siger hvad de synes uden at underbygge det med noget man rigtig kan forholde sig til
Derbi