{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi
  • #1   8. sep 2021 hvis den har standart udstødning og cylinder så skal du nok ned i en 13

  • #2   8. sep 2021 Std cylle og karbu men Voca Warrior 50/70 smider jeg på

  • #3   8. sep 2021 Ubegrænset cdi?

  • #4   8. sep 2021 Koblingen er unødvendig med std cylle på.
    Vil næsten tro du kan sætte airsal 72 på uden at skulle skifte kobling.
    Har ikke set nogen test af udstødningen.
    Hvis din derbi er euro4, og stadig er standard, så husk dyserør til karburatoren. Men gætter på din er en euro3/euro2.

    Ud fra hvad jeg lige hurtigt ku læse om udstødningen virker den ikke super diskret. Men den skulle efter sigende kunne gå an til midrace setups, og sku gi mere effekt end scr corse, som ellers er stærk i tests.

    Mangler at se nogen effektkurver på forskellige setups med den udstødning, men sådan hverdags egnet vil jeg ikke umiddelbart kalde den, mere sådan weekend ture udstødningstypen.


  • #5   8. sep 2021 Altså både til og fra skole/arbejde men også weekend/aften. Diskret er jeg ligeglad med, jeg kan godt lide hvordan underlagt ser ud og lyder.

  • #6   9. sep 2021 Kristoffer P jeg har smidt ubegrænset cdi i kurven der var bare ik plads på billedet

  • #7   9. sep 2021 Det er en lidt hidsig udstødning.
    Men den yder godt og tager en masse omdrejninger.
    Så den er ikke noget dårligt køb hvis det er det man går efter.

    Den yder bedre end leovince, som de fleste køber.

    Men om noget er godt afhænger altid hvad man vil have ud af det.

    Skal den holde længe, skal den larme, eller være stille, skal den yde bredt eller skal den yde højt i de høje omdrejninger. Hvor vigtig er de forskellige ting i forhold til hinanden og så videre.

    Ikke for at være besværlig smiley vil bare hellere sige de ting end begynde og anbefale det jeg selv synes er "bedst" eller godt, til mine behov til hverdag.

    Jeg kiggede/lyttde til mange af sådan nogen her videoer da jeg skulle vælge setup til min gearmaskine sidste år
    https://youtu.be/rMPrsGAKGIY

    Der findes desværre intet info på dansk, andet end en masse der siger hvad de synes uden at underbygge det med noget man rigtig kan forholde sig til


Kommentér på:
Derbi

Annonce