{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Tobias E
Tobias E
Tilmeldt:
28. aug 2021
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

politiværn fartbegrænser {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at tune min vga scooter, som bare har de her stik man skal hive fra hinanden for at den kører ubegrænset, og jeg har overvejet at sætte et politiværn på, men der er mange der siger at scooteren på lang sigt tager skade af det hvis den er aktiveret mere end højest nødvendigt, men fungerer det ikke bare ligesom hvis man samler de 2 stik? Det tager den vel ikke mere skade af end den normale begrænsning?

Jeg vil helst sætte en kontakt på ledningerne. Det er en vga firefox 4t fra 2017. Kan jeg bare sætte den her på og så virker det? https://www.av-cables.dk/kontakt/slide-switch-6-pins-1xum.html
Man kan selvfølgelig ikke selv bestemme omdrejningstallet som man kan på et politiværn men det gør ikke noget, bare man kan skifte mellem begrænset og ubegrænset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiværn fartbegrænser
  • #1   28. aug 2021 Jo det kan du godt det er bedre at bruge en orginale da den første begrænser ved de 30 kmt så den ødelægger ikke optræk men jeg ville dog heller bruge denne kontakt i stedet da den er mere beskyttet for vand men stadig ikke optimalt

  • #2   28. aug 2021 Brug et andet kontakt. Tror faktisk at den der er for lille til 12v. Prøv og finde en gammel lampe og bruge knappen fra den. Det er bedst at bruge den originale begrænser

  • Tobias E
    Tobias E Tilmeldt:
    aug 2021

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   28. aug 2021 Det kan godt være at jeg bare skal holde mig til at sætte de to kabler sammen når det nu alligevel er så nemt. De bliver vel også slidt med tiden, men der kan man vel bare købe et nyt kabel ik? Så længe man bare kører inden for hastighedsgrænsen når der er politi i nærheden bliver man nok ikke stoppet alligevel.


  • #4   28. aug 2021 vlad S
    den kontakt han linker til er rated til 150v 3A


Kommentér på:
politiværn fartbegrænser

Annonce