{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

Hvor kan jeg finde et datasheet på en Pgo Black magic, og kan men fræse cylinderen ud med en bette fræser? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en stock Pgo Black magic, og er rigtig interesseret læse op på dens specifikationer og regne ud hvad dens teoretisk tunede effekt ville blive.

Med andre ord kunne jeg godt tænke mig at finde knallertens "data sheet"

Jeg har også været ved at kigge på fræse maskiner og lurer på om man kan bore cylinderen ud med en proxxon mf70 cnc fræser?

https://www.proxxon.com/en/micromot/27112.php


Andre forumemner med "Hvor kan jeg"
hvor kan jeg
købe en habo titan?
Skrevet af: Daniel j - 26. sep 2007
Hvor kan jeg
få en spy spoile
Skrevet af: (Team El start) .. P - 21. sep 2007
Hvor kan jeg
Få en spy spoile
Skrevet af: (Team El start) .. P - 21. sep 2007

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan jeg finde et datasheet på en Pgo Black magic, og kan men fræse cylinderen ud med en bette fræser?
  • #2   21. jul 2021 Tak for svar
    Når jeg mente data sheet forestillede jeg mig produsenten havde et dokument med skemaer for ydelse af motoren over omdrejning, dimentioner på de forskellige komponenter som variatoren osv.

    Ja det var nok lidt naivt at tro en sådan lille fræser kunne bore cylinderen ud... Jeg kan nok godt finde en eller anden med ordentlig maskineri der kan gøre det i mindre tid.


Kommentér på:
Hvor kan jeg finde et datasheet på en Pgo Black magic, og kan men fræse cylinderen ud med en bette fræser?

Annonce