{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Keeway F-Act evo 50 2 t
  • #2   22. jun 2021 Der er ikke noget der er for vildt. Ville bare hvor det er en god ide at starte og hvad i herinde kan anbefale

  • #4   22. jun 2021 Ja lige præcis lidt sjov og spas. Og har som sådan ikke et fast budget. Vil bare hører hvilke muligheder der er. Kan ikke finde et tunudstødning der passer på foreksempel så ved ikke om jeg skal skifte cylinder eller hvad jeg skal gøre

  • #5   22. jun 2021 Speedline har en masse gode dele til den:
    https://speedline.dk/keeway-f-act-evo

    Jeg ville foreslå dig at købe:
    70cc sport
    17,5mm - 21mm karburator
    Malossi multivar

    Jeg kan se at man ikke kan købe en udstødning hos dem, som du siger.
    Hvis du skal udnytte 70cc'et, så skal der en større udstødning til. Muligvis kan du tilpasse ophænget på en udstødning.
    Til 70cc sport kan jeg anbefale Yasuni R eller Gianelli Go, hvis ingen knæk.


  • #9   22. jun 2021 Hvis intet er for vildt, så skal han da have fat i hiper med noget team speed.

  • #10   22. jun 2021 Kan du evt komme med et link Til et udstødning der passer på?

  • #12   22. jun 2021 Jeg har ikke en skid forstand på det nej. Ja du må gerne komme med en opsætning

  • #14   22. jun 2021 Jeg har kørt motocross i mange år så jeg tror jeg kan styre det. Og tak det lyder godt ??

  • #16   22. jun 2021 Tak for det. Det vil jeg kigge nærmere på ??

  • #18   22. jun 2021 Jeg siger tak ??

  • Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    feb 2023

    Følger: 1 Svar: 1
    #19   1. feb 2023 Jeg har en med stage 6 cylinder den arbejder perfekt i høje omdrejninger det er 70ccm, så har jeg sat en polini 75ccm udstødning på, en 28 mm karburator på med stage 6 membran og stor studs. Innerrotor tænding er et must. Racer kobling og vario. Den gå helt vildt efter en lang tilkøring på 1000 km og et godt råd skift stempel ring efter tilkøring og kør så 100km og så har du en scooter med det vildeste optræk. Den får et mega bust med 75 ccm udstødning brug dyse ca 135 og den bedste olie til motor og blanding.

Kommentér på:
Keeway F-Act evo 50 2 t

Annonce