{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyse 100 for stor til Athena evo/ racing
  • #1   18. jun 2021 hvad karburator udstødning og luftfilter

  • #2   18. jun 2021 Hvis det er med gg og std luftfilter så er det vel meget naturligt.

  • #3   18. jun 2021 2: ja det er det vel, men nu er det jo sådn at min opsætning er:

    Athena evo/ racing
    24mm polini cp
    Malossi vl11 membran
    Voca studs med gummi (bare større)
    11k r-setup
    Polini 90 grader powerfilter
    Stage 6 krumtapslejer og simmerringe

    Hvilket så overhovedet ikke giver mening i mit hovede at den skal have under dyse 100


  • #4   18. jun 2021 det lyder underligt så ville tro 120-150

  • #5   18. jun 2021 Ja ikke, har prøvet 122 og ned til 100, men udstødningsrøgen er tydelig, den sprutter, køre bedre med luftfilter og sådn, såe ja

    Den kan heller ik stå i tomgang.

    Jeg kan prøve at sætte en video op..?


  • #6   18. jun 2021 altså tjek dit tændrør så bliver det ikke nemer det jo forskeligt fra knallert til knallert nogen med pilled begrænsninger skal have std dyse og nogen skal måske have 85 det er forskeligt??:) smiley

  • #7   18. jun 2021 Skal også snart ud og kære en tur, men ville jo gerne have den ca indstillet inden, for den har jo symptomerne på for høj dyse


  • #8   18. jun 2021 Er nål rykket på og tomgangdyse sænket?

    24mm ku godt tænkes at være sat op til lidt hidsigere setup
    Det er ikke utænkeligt tomgangsdysen gør den svær at få til at køre i første tredjedel af gassen, og derfor gør det svært at stille nålen, og så skal den ha alt for lille hoveddyse for at køre bare lidt ok?
    Ikke 100 men skud fra hoften


  • #9   18. jun 2021 8: jeg har ikke pillet ved nålen eller tomgangsdyse, men det kunne godt være jeg skulle have en lavere tomgangsdyse så for det giver faktisk god mening. Så det prøver jeg

  • #10   19. jun 2021 100 dyse alt for lavt jeg køre med 115 dyse og har kun et sports udstødning til mit stage 6 racing så nej giver slet ikke nogen mening kunne forstå hvis du havde standard luftfilter man har du ikke engang smiley

  • #11   21. jun 2021 Update: Det var tomgangsdysen. Har skiftet til en 5 str mindre (stadig en smule for stor da speedline har blandet nogle af mine dyser med andre der ikke passer lol) men den kan stå i tomgang, den tydelige udstødningsrøg er væk, og der er dyse 112 i nu.

  • #12   21. jun 2021 optur.

    Jeg ska også ha sat en mindre tomgangsdyse i min NRG efter speedline sendte mig en str 38 men glemte at sende den str 35 jeg havde bestilt smiley
    de har ik så godt styr på dyser åbenbart smiley


  • #13   21. jun 2021 Haha, det tør siges, men tallene er også bare røv små så det forståeligt nok når man knap nok kan se det haha

Kommentér på:
Dyse 100 for stor til Athena evo/ racing

Annonce