{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

lejer {{forumTopicSubject}}

hej sg hvordan ved jeg med sikkerhed at mine lejer er døde? jeg lavede et opslag om en lyd motoren lavede og så sagde nogle at lejerne var døde men hvordan ved jeg det med sikkerhed der er ikke slør i krumtappen
i kan se videoen på min profil
den lyd jeg snakkede om er den lyd den siger når den står i tomgang med lave omdrejninger det lyder som noget metal der går på noget metal
lyden går væk når man giver gas som i kan høre
men prøv lige at se videoen og bedøm
tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejer
  • #1   27. mar 2021 Det har ingenting med lejer at gøre smiley det er nok din vario der er slidt så din rem hopper hvis det hvar lejer ville den hylle og gøre det hele tiden

• #2   27. mar 2021 er du helt 100% sikker på det?
    jeg har bestilt lejer nu men så må de jo bare sendes tilbage de kører faktisk også mega godt rundt så det ville ikke give mening at de var døde der var bare flere der skrev til mig at det nok var lejerne

• #4   27. mar 2021 de ved ingen ting kan self ikke udelukke at det ikke er lejerne da det ikke er min maskine hvor langt har den kørt? og med dårlig lejer vill den hylle mega meget når man slipper gasen fra topspeed og det er også sjælent at krumtaps lejer går i stykker de er lavet til hårdt pres men prøv at skifte din rem og vario og blæsserhjul typisk når de bliver slidt bliver de skæve det giver vibrationer så rem ryster

• #5   27. mar 2021 Og den banke lyd bliver heller ikke lavet i takt med forbrændings takterne som ligger på omkring 1000-1500 gange i minuttet smiley

• #6   27. mar 2021 Og hvis der ikke er slør i tapen kan den jo ikke være gået i stykker det jo umuligt? smiley

• #7   28. mar 2021 Min hot siger også sådan når den er kold og holder i tomgang, og det er højst sandsynligt bare enten din vario eller kobling der hopper lidt.

• #10   28. mar 2021 Jeg tror også det er remmen der siger lyden men maskinen har kørt omkring 14000
    den har været tunet engang af hvad jeg ved derfor var jeg lidt mistænksom omkring lejerne men de går mega godt så det kan jo ikke rigtigt være dem og der er intet slør så det spiller bare men problemet var også at den sagde sådan en vibrerende lyd når man slipper gassen i topfart men det er det også mange andre knallerter der gør af hvad jeg ved jeg undrede mig bare lidt over hvad det var da det er første gang en af mine knallerter sige lyden

Kommentér på:
lejer

Annonce