{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Rasler {{forumTopicSubject}}

Hej har en pmx som jeg har skiftet stempel på da det andet ikke kunne køre problemet er at den siger en rasle lyd når man kommer højt op i fart og slipper gassen har prøvet nogle af mine venners scooter som siger det samme men det første gang for mig den siger det hvad kan det være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rasler
  • #1   22. mar 2021 Skal vi gætte?

    Noget lyd/video ville hjælpe en hel masse.


  • #2   22. mar 2021 kan ikke da jeg ikke har kørekort og man skal i høj fart og slippe gassen det er når den tager mange omdrejninger og man slipper gassen
    ved der er okay mange scootere der gør det jeg ville bare høre hvad det er
    det kunne lyde som om det kommer fra kickstarter skjoldet måske det er starterdrevet
    der lyder sådan et hurtigt rin rin rin.... osv og så bliver det mindre når den går ned i fart så kan jeg ikke forklare det bedre haha udover at filme en video


  • #4   22. mar 2021 tak for svar andy men ja jeg har haft variator og alt ude for at tjekke om der manglede noget og der manglede et nylon styr men der er kommet en ny i
    det startede med at kickstarterskjoldets bøsning var slidt så når kickstarteren gik på variator så blev den skubbet tilbage igen så vi skiftede hele kickstarterskjoldet til et andet jeg havde og så virkede kickstarteren igen
    og jeg fjernede en unødvendig afstandsskive som jeg ikke har set før den sad omme bag blæser hjulet jeg fjernede den fordi jeg tænkte det måske var problemet på at kickstarteren ikke virkede ordentligt


  • #5   22. mar 2021 Der er også et andet problem den siger sådan en mærkelig lyd som om der er noget der går på men det siger den kun i meget lave omdrejninger se video under

    profilbillede
  • #6   22. mar 2021 hov det virker ikke jeg laver en video på min profil
    https://www.scootergalleri.dk/video/diverse-scooter/114163-maerkelig_lyd
    det lyder som noget metal der gå på noget metal måske noget i ophænget mistænker jeg men er bange for at det er stemplet der går på topstykke men tænker har tjekket stempel og tændrør dog det ser fint ud så tror ikke


  • #7   22. mar 2021 og jeg fik aldrig kørt på den før så ved ikke om problemet har været der da stemplet var fuldstændigt slidt med dybe ridser og en utæt bundpakning

  • #8   22. mar 2021 har fået svar på mit spørgsmål lejerne er døde det forklarer også at det kommer fra variator af

  • #10   22. mar 2021 ja den gamle ejer har kørt med meget tun på den så det giver meget god mening at de nu ikke har det så godt men tror ikke der er meget slør i krumtappen men det kunne godt være fordi vibrere det er en meget god måde at beskrive det på når man slipper gassen i høje omdrejninger fordi den vibrere når man slipper gassen men mange tak for svar
    jeg vil nu prøve at skifte lejer for første gang så kan jeg opdatere jer på hvordan det går jeg gør det bare lige efter bogen for ikke at ødelægge noget smiley


Kommentér på:
Rasler

Annonce