{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Jeppe Z
Jeppe Z
Tilmeldt:
5. jan 2020
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Not til krumtap/svinghjul {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt denne ø10 krumtap til min pgo hot 50 og noten passer ikke i. Problemet er at den er for lille, så jeg ville egentlig bare vide om der var nogen kloge hoveder derude som kan linke mig til et sted jeg kan købe en not der passer. Eller eventuelt komme med andre metoder på at fikse det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Not til krumtap/svinghjul
  • jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 184
    #1   13. mar 2021 Tag stempel armen ud og sæt den i den gamle. Det kan man kun gøre med en presse. Det er slaglængden der har betydning for grundtap. samme vis du planer et topstykke får du mere slag . det er mm vi taler om. 2 mm giver mere få dit stempel til at slå tilbage hortiger en normalt. vis du gør det forkert brander då hol i stemplet i toppen 2mm højt

  • jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 184
    #2   13. mar 2021 du



  • jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 184
    #3   13. mar 2021 Plan dit topstykke med 2 mm hos en smed så får du det samme uden at skifte din grundtap

  • #4   13. mar 2021 Noten er vel bare slidt

  • Jeppe Z
    Jeppe Z Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #6   14. mar 2021 Tænker i bare at jeg skal købe en ny not? Den passer fint i min std tap.

  • Jeppe Z
    Jeppe Z Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #8   15. mar 2021 Ja men er det bare en original pgo hot 50 not jeg skal købe eller er det fra en anden scooter. Jeg har nemlig hørt at nogen folk har købt en not fra en anden scooter da original ikke passer i alle

  • Jeppe Z
    Jeppe Z Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #9   15. mar 2021 Købte en ny standart pgo hot 50 not i dag og den passede ikke, nogen andre idéer?

Kommentér på:
Not til krumtap/svinghjul

Annonce