{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.599 visninger | Oprettet:

Dr racing 50cc sport {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg går lidt med tanken om at købe denne 50cc sport, da jeg godt kunne tænke mig endnu bedre optræk. Hvor stor er risikoen for at politiet ville kunne finde ud af det? Kan man høre det? Er det nemt at se, hvis de tager den ind og tjekker? Og er den pengene værd, hvis jeg ikke har lyst til at gå op i 70cc?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dr racing 50cc sport
  • #1   3. mar 2021 Altså snakker vi om en lovlig eller med pilled begrænsninger? Hvis du aligevel kører ulovligt kan du lige så godt købe 70cc. Det larmer faktisk mindre end 50cc sport og giver flere kræfter

• #2   3. mar 2021 som #1
    siger er 50 cc sport noget lort det larmer mere tager flere rpm 70cc er vejen frem når man aligevel køre ulovligt

• #3   3. mar 2021 Og nej man kan ikke køre lovligt med 50cc sport hvis det var det der var planen. Selvom du kunne begrænse den til 30 ville den tage alt for mange rpm og så flække din krumtap

• #4   4. mar 2021 Man kan ligeså godt købe 70cc.
    Det er pengene meget mere værd.

• #5   4. mar 2021 Køb 47mm versionen.
    Bedre holdbarhed, benz øko og larmer mindre end 40mm sport

• #6   4. mar 2021 #5 er det ikke 70cc? Har ikke så meget forstand på det, men der kommer kun 70cc frem. Og jeg har erfaring med at det er nemt at høre forskel, derfor jeg gerne ville blive i 50 nemlig smiley

• #7   4. mar 2021 #1 jeg snakkede om at kunne skifte mellem både lovlig og ulovlig

• #8   4. mar 2021 #6
    Jo 47mm er 70cc, men som sagt larmer 70cc mindre end 50cc ved samme fart.
    Jeg kører selv med Malossi sport 70cc med std ubegrænset udstødning, og man kunne ikke høre forskel på 50cc og 70cc.

• #9   4. mar 2021 Tror bare jeg kører normal cylinder så smiley

• #10   4. mar 2021 du kan sagtens køre 50 sport du for meget lidt extra performance du for flere rpm du for meget mere meget mere larm men det selvfølgelig smiley op til dig

• #14   4. mar 2021 Hvis jeg så vælger ikke at købe ny cylinder, har i så andre bud på hvordan jeg forholdsvis billigt kan forbedre optrækket? Har pillet skive og tragt, polini speedcontrol vario, 6,7 g ruller (har prøvet 5 g, kunne ikke mærke forskel), 78 dyse, polini original udstødning. Vil helst ikke bruge for mange penge, men bare noget der kan få den til at rykke?

• #16   4. mar 2021 #15 følte i hvert fald ikke forskel på topfarten, og heller ikke rigtigt på optrækket. Måske jeg burde prøve at sætte mine 7,5 i i stedet for. Og tror jeg kører til en mekaniker i morgen, fordi jeg har noget i starten som jeg ikke synes jeg kan få et ordentligt svar på nogle steder, så håber han kan fikse det smiley

• #17   4. mar 2021 Optrækket bliver ik bedre med den 50cc. Måske en anden udsøtdning, men aner ik om noget som en yasuni z er for stort. Det må du spørge andre om

• #19   4. mar 2021 #17 jeg har en knæk (aner ikke hvilken) som nok giver bedre træk, men det er ikke nok til at jeg vil løbe risikoen, da politiet nok nemmere genkender den end den polini jeg har

• #20   4. mar 2021 #18 har overvejet at købe sådan nogle små skiver, men har læst i et opslag man skal prøve at tegne en streg med tusch på vario, kan bare ikke finde det opslag igen

• #21   4. mar 2021 Altså det ineste du kan gør udover shim er udstødningen. Std 50cc er pisse kedelig og der er næsten intet træk i den

• #22   5. mar 2021 #21 ved du evt. hvordan jeg shimmer? Tingene som jeg skrev i #20, hvor skiverne skal sidde og sådan noget?

• #24   7. mar 2021 Tak for det! Jeg forstod ikke helt hvad han skulle bruge tuschen til? Troede det var for at se om man skulle bruge de skiver at man gjorde det, og så hvis det farve i midten af variatoren ikke blev slidt af, kunne man sætte dem i? Og ved du om de ville gøre forskel på en lovlig også? For mig kan jeg ikke se at det IKKE skulle kunne hjælpe, men kan ikke rigtigt vende og dreje sådan nogle ting i hovedet

• #25   7. mar 2021 Tischen viser omremmen kører helt ind/helt ud på varioen

• #26   7. mar 2021 @25 hvis jeg går ned og tegner sådan en, kan du så hjælpe mig med om den gør når jeg har kørt en tur? Og må der være skive i når jeg gør det?

• #28   7. mar 2021 #27 nå okay, så er det nok ikke det problem jeg har haft, fordi den gjorde det både som lovlig og ulovlig. Men sådan her ser variatoren ud, det ligner at den ikke kommet helt ind på midten? smiley

profilbillede
Kommentér på:
Dr racing 50cc sport

Annonce