{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Min pgo hot 50 har mistet ca 25-30 km/t på toppen {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har en pgo hot 50 som i fredags valgte og få et hjertestop. Da jeg skulle hjem fra arbejde gad den ligepludselig ikke køre mere. Men jeg kommer så hjem og får motoren pillet helt af da jeg ikke er sikker på hvad der var galt. Jeg fik renset karburatoren og satte nyt tændrør på. Jeg fin tjekket om det var stemplet der måske havde sat. Men jeg fandt så ud af at min variatorhus og rem var godt slidt. Det fik jeg så skiftet. Men med den nye rem kørte den kun omkring de 30-40 stykker. Jeg valgte så at sætte den gamle rem i og det hjalp lidt nu køre den så kun omkring de 50 i forhold til de 75+- den gjorde før. Men det lyder lidt som om den ikke vil “skifte gear” da den tager rigtig mange omdrejninger. Så ville høre om i måske havde en ide til hvorfor. Kan jeg have kommet til og pille ved indstillingen af karburatoren som så er skyld i det. Rullerne i variatorhuset sidder som de skal.
-Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min pgo hot 50 har mistet ca 25-30 km/t på toppen
  • #1   22. feb 2021 Er rullerne meget slidte? Hvis de ikke kan bevæge sig ordentligt frem og tilbage i variatoren, kan det nok virke lidt som en "vil skifte gear", som du selv skriver.

  • #2   22. feb 2021 Mine ruller blev skifter for godt en måned soden vil jeg skyde på. Og synes ikke de så ud til og have en flad kant da jeg lagde dem i det nye variatorhus. Men tror lige jeg vil tage et ekstra kig på dem for at være helt 100

Kommentér på:
Min pgo hot 50 har mistet ca 25-30 km/t på toppen

Annonce