{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Marius B
Marius B
Tilmeldt:
8. feb 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Oliepumpe {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en aprilia rs 50 som jeg har købt et lidt vildt cylinder Kit til, udstødning karburator osv.
Men jeg vil spørge om er, om min olieblander/oliepumpe kan følge med eller om jeg skal til at blande benzin selv?
Hvis i har erfaring med at den kan holde til at blive tunet meget og køre med std. Oliepumpe så skriv endelig. Men jeg vil ligeså gerne høre hvis i har erfaringer med at de ikke kan holde.
Den er en am6 Mina motor.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oliepumpe
  • #1   8. feb 2021 så snart du skifter karburator bør du skifte over til at blande selv

  • #2   9. feb 2021 Du kan godet beholde oile blander men jeg hvil blande selv det er mere præcist. Jeg har et polini målebære fra thansen eller speedline

  • #3   9. feb 2021 det kan han da ikke oliver olie pumpen er kalibreret til en 12mm karburator med en 65 dysse eller sådan nogen og når han har en større karburator med større dysse så får den jo mere benzin og derved mindre olie i forhold til benzin så risikere han at den sætter sig

  • #4   9. feb 2021 Det jo rigtig nok men mener sr 50 priser hiper blok og der kan du ristere hvormeget oile den skal have. Har også en ven sov har en jog (hved godt det ikke er samme maskine) som kørte med malossi sport 70cc og 19 mm kabu og oile blander og mener at oile blander er indstillet til 2% og er driver af krumtap

  • #5   9. feb 2021 nej der er ikke nogen som der kan justeres så vidt jeg ved den skrue er en udluftnings skrue og det her er en rs ikke en sr og der er kun sr ditech som har hiper motor og dens olie pumpe er el drevet

  • #7   9. feb 2021 Undskyld jeg lige ramte er blødt punkt der

  • #9   9. feb 2021 på ingen måde du blander bare modellerne sammen det kan ske for alle som tt også siger også bliver du bare forklaret hvordan tingene hænger sammen ikke andet

  • Marius B
    Marius B Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #10   16. feb 2021 Okay tusind tak for hjælpen.
    Der kommer helt nyt Athena Kit på den her i ugen så jeg tænker slev at blande 2% og så bare køre olietanken tør nu når den også skal køres til.
    Lyder det ikke fint?


  • Marius B
    Marius B Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #12   16. feb 2021 Okay, men jeg vil da altid selv køre 3-4% de først liter jeg køre på den, når cylinderen er helt ny.

  • Marius B
    Marius B Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #14   28. feb 2021 Okay, så er det det jeg gør. Men jeg mener at castrol siger 2,5%.
    Mem jeg tænker ikke at den gavle procent ødelægger noget.


Kommentér på:
Oliepumpe

Annonce