1.006 visninger
|
Oprettet:
Oliepumpe {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en aprilia rs 50 som jeg har købt et lidt vildt cylinder Kit til, udstødning karburator osv.
Men jeg vil spørge om er, om min olieblander/oliepumpe kan følge med eller om jeg skal til at blande benzin selv?
Hvis i har erfaring med at den kan holde til at blive tunet meget og køre med std. Oliepumpe så skriv endelig. Men jeg vil ligeså gerne høre hvis i har erfaringer med at de ikke kan holde.
Den er en am6 Mina motor.
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
sep 2020
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 8
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
sep 2020
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 8
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
sep 2020
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 8
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
feb 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Der kommer helt nyt Athena Kit på den her i ugen så jeg tænker slev at blande 2% og så bare køre olietanken tør nu når den også skal køres til.
Lyder det ikke fint?
feb 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
feb 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Mem jeg tænker ikke at den gavle procent ødelægger noget.
Oliepumpe