{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.163 visninger | Oprettet:

Ruller til PGO Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har en PGO Hot 50 med GG udstødning, pillet skive og tragt, den har dog standard cylinder.
Mit spørgsmål er hvilke ruller jeg skal putte i den for at få det bedste mulige optræk, med GG, pillet skive og tragt og med standard cylinder.
Mit andet spørgsmål er hvilke ruller skal jeg putte i den for at få det bedste mulige optræk, med GG, pillet skive og tragt og med DR Racing Evolution 70 cc i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruller til PGO Hot 50
  • #1   1. feb 2021 6.5 gram ca ikke under 6 gram og det variere fra scooter til scooter

• #2   1. feb 2021 Ca 6,5 til std og ca 5,5 til 70cc. Det er det jeg kører med. Men det er noget du selv skal prøve dig frem. Og nej, du kan ik blande ruller

• #3   4. feb 2021 Jo du kan sagtens blande ruller bland 5 grams sammen med 6.5 og med 70 cc nok Ca 6 blandet med 7 du sal tænke på jo flere kræfter jo tunger ruller kan du have i og når du har kræfter til at smide tunge ruller rundt uden det selvfølgelig er allt for tungt vil det være bedre 5.5 til 70cc kommer til at køre dårligt

Kommentér på:
Ruller til PGO Hot 50

Annonce