{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.436 visninger | Oprettet:

MrPiaggio
MrPiaggio
Emner: 2 Svar: 29

Piaggio NRG Power DT 2013 Tuning og Diverse {{forumTopicSubject}}

Glædelig Jul ScooterGalleri og alle Motorhoveder!
Jeg håber alle vil have en god aften med masser gode mad og dejlige gaver!

Med det sagt håber jeg at i kan hjælpe mig med at tune min Piaggio NRG Power dt 2013 der kørt 9000km
Jeg er en nybegynder med minimalt kendskab til scootere, og jeg har aldrig tunet/indstillet noget udover at fjerne et par begrænsninger fra min første kinesiske scooter, som jeg ejede for 10 år siden. så vær ikke for hård med mig !

først og fremmest det er en standard med standart udstødning og fjernet karburatorbegrænser. begrænseren i vario er ikke blevet fjernet.

Desværre er den ikke fejlfri. omdrejningstælleren og hastighedsmåleren viser ikke den nøjagtige omdrejningstal eller hastighed. omdrejningstal sidder fast nogle gange på en tilfældigt nummer,7000rpm eller ikke aktiveres. hastighedsmåler springer fra 50 til 80 og så videre..så det viser ikke nøjagtig hastighed.

om morgenen kan jeg ikke starte det fra el starter, kun fra kickstarter ..dog det er muligt at elstart den hvis jeg har kørt en times tid.normal kør den i tomgang et par minutter og så gå den ud..
den gå ud endnu hurtiger hvis den er varm..

Jeg vil være meget glad, hvis i kan hjælpe mig med at slippe af med de 3 problemer, før vi fortsætter med at tune den.

mine krav til en fremtidig scooter er som følger.
den kan gå 100 i mod vind og laver ikke for meget støj. ingen knæk udstødning eller åbent filter. resten kan tunes..

Tak på forhånd
Mvh Mr Piaggio smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.