{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Gjort lovlig, kan ikke komme under 50 km/t {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en PGO PMX med Polini cylinder på, og en ubegrænset udstødning fra speedline.

Jeg har skiftet min variator, tilbage til standard, og sat skiven i. - Alligevel kører scooteren 50 km/t.

Jeg er ude i, at jeg prøver at undgå at skifte til standard cylinder.
Er der nogle gode råd, til hvordan jeg evt. kunne få den gjort langsommere?

Jeg har et politi værn på den, men uanset hvordan jeg indstiller den, så dør motoren ved for høje omdrejninger, så man kan ikke bare give bundgas, så dør den.

Alle råd, er værdsat!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gjort lovlig, kan ikke komme under 50 km/t
  • #1   2. dec 2020 Hvilket polini? (50cc sport, 70cc sport, 70cc corsa)
    Ubegrænset udstødning giver flere omdrejninger og derved højere topfart, men hvis du vil beholde optræk og ikke har noget imod høje omdrejninger, så kan du fyre en tykkere skive i.

• #2   2. dec 2020 Husk at politiværn kun er til nødstilfælde (politi), pga. det belaster stator.

• #3   2. dec 2020 Men kan da ik køre med tun cylinder og lovlig på samme tid. Jeg kunne ik køre under 45 bare med gg og uden tragt(tragten blev væk). Du SKAL ha en tykkere skive i, ellers så kan du bare ik

• #4   2. dec 2020 Hej!
    Det er en 70cc sport cylinder der sidder i!

Ja en tykkere skive ville nok gøre det, er der et sted man kan købe en tykkere? Tænker ikke jeg har sådan en fætter liggende!

Tak for svar!

• #5   2. dec 2020 70ccm, ubegrænset udstødning og skive, så kan du godt vinke farvel til den motor inden længe, det kan den slet ikke holde til, den kommer jo til at tage sindsygt mange omdrejninger smiley

• #6   2. dec 2020 Jamen han kommer til at kunne se det selv. Min tog 12000+ omdrejninger bare med gg og uden tragt(std cylle).

• #7   3. dec 2020 70cc og skive er ikke godt sammen.
    Der ville blive presset rigtig hårdt på skiven og slide det meget.

50cc sport kan lige gå til lovlig, men 70cc kommer ikke til at gå godt med skive.

Er det std krumtap? Hvis det er kan den også blive udsat for meget høje omdrejninger, og den knækker ca. ved 12000rpm.

• #8   3. dec 2020 "Gjort lovlig"
    Jeg har forresten 70cc på???

Man bliver træt

• #9   3. dec 2020 Hvis den skal være lovlig, skal den være original. At den køre 30 betyder nødvendigvis ikke at den er lovlig.

• #10   10. dec 2020 Du kan prøve at sætte et stykke gummislange på dit gaskabel ovenpå gasspjældet, således at gasspjældet ikke kan løftes højere end at den kun kører lovligt.

Evt. kan man også montere en skrue, der kan stilles lidt op og ned - det gør det lidt nemmere end at skulle afmontere gaskablet og utallige gange forsøge sig frem og tilbage med længden og hårdheden af et stykke gummi- plast- eller hvad man nu har af slange, metalrør o. lign.

Kommentér på:
Gjort lovlig, kan ikke komme under 50 km/t

Annonce