{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Suzuki DM 50 gearing
  • #1   20. nov du kan skifte tandhjul og det er vist ikke plads til en større gearkasse i motoren

  • #2   20. nov Du kan godt godt sætte et større fortandhjul på, du kan ikke sætte en anden gearkasse i. Men den vil ikke rigtig kunne trække et større tandhjul og glem alt om at tune den. De holder ikke til at køre ulovligt, den var noget skrammel allerede da den var fabriksny.

  • TT
    TT Online Tilmeldt:
    maj 2019

    Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 830
    #3   20. nov Så længe man passer bare lidt på den med lidt service i ny og næ, så lever den længe selvom den er tunet, men der er mennesker der kan ødelægge alting på ingen tid.

    Motoren er 99% identisk med motoren på den lille Jr50 børnecrosser som mange unger har tæsket rundt på speedway/crossbane og i grusgrave i årtier uden den giver op.
    Forskellen er cylinder/top, studs og karburator og slyngkobling vs alm kobling. JR50'eren har samme gearkasse og 2 gear, den er fra ny blokeret i kun et gear.

    Der er intet fra en Fs1 gearkasse der passer over i den, du kan sætte et større fortandhjul på den hvis du fjerner begrænsningen ( en ståltap på blokken )
    Baghjulet (navet) ER en svaghed på den, så sørg for ALLE eger ALTID er strammet korrekt op, så holder det til 50000km eller mere med mindre du kører som en idiot på den.
    Hold dig fra at rive plumpen ud på den og jage et bor i indsugningen, den fejl har mange lavet, det kører den kun ringere af. Den kan sagtens tunes (portes som nogen ynder at kalde det) og køre stabilt med 60km/t eller mere.


  • #4   25. nov Tak

Kommentér på:
Suzuki DM 50 gearing

x