{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Ivan O
Ivan O
Tilmeldt:
12. nov 2020
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3

L...e VGA X1 30km - Kan køre 12km...?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen. Jeg mangler STOR hjælp med min scooter. Jeg har købt brugt VGA 30km, som jeg skal bruge til at køre fra mit hjem og hvor jeg kan parkerr min bil gratis smiley

Når jeg fik scooteren kunne den max køre 27-30km. Lovlig ja, men var så langsom af sted at jeg kunne se børn på cykler gør grin af mig.

Jeg har udskiftet variator for malossi, og ny komplet remskive fra KGI. Nu kører den 14km....

Hvad i alverden kan jeg gøre til at få den til at gå hurtigt afsted og måske gå til 35-38km? Jeg håber at nogen kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  L...e VGA X1 30km - Kan køre 12km...??
  • #1   12. nov 2020 Det kan være remskiverne har en for aggressiv vinkel til std.
    Men sæt et ubegrænset afstandsstykke mellem studs og topstykke, så du får mere optræk.


  • Ivan O
    Ivan O Tilmeldt:
    nov 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #2   13. nov 2020 Spørgsmål om jeg kan bruge afstandsstykke for andre type en vga x1. Jeg kan ikke finde afstandsstykke for denne lorte scooter.

  • #3   13. nov 2020 Det er vel den samme gy6 motor som den på en explora

  • Ivan O
    Ivan O Tilmeldt:
    nov 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #4   19. nov 2020 HJÆLP.... jeg er alt of gammel for den her scooter lort. Min helv... VGA X1 kører stadig kun 14km i timen. Den har ny variator, ny remskivesæt, og trykfjeder. Alt er næsten orginal dele men ny....

    Jeg har prøvet at fjerne magnet så den begrænser ikke men det gør slet ikke noget.

    Er nogen her som har ide om hvad jeg kan gøre. Ja og jeg ved at jeg kan købe anden scooter men jeg vil gerne i hverfald få denne scooter til at køre 30km.......det er jo ikke meget smiley


  • #5   20. nov 2020 Har du:
    -tjekket luft i dækkene
    -tjekket at hjulene drejer frit
    -stillet ventilerne til ca 0,08-0,1
    Ellers ville jeg tro det er tid til ny cylinderkit


Kommentér på:
L...e VGA X1 30km - Kan køre 12km...??

Annonce