{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

ItalKit eller Stylepro {{forumTopicSubject}}

Hej går med tænken om at smide enden stylepro eller italkit tænding på en hot tænker lidt på om det er et must at tage et italkit eller om stylepro godt kan klare mosten, det skal siges den skal bruges til daglig.

ca opsætning:

Athena evo 50cc
21mm polini cp eller 24mm pwk stage6
Stage6 pro Replica eller c16
multivar
polini 3g
tun tap
mulighvis 14/41.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ItalKit eller Stylepro
  • #1   29. okt 2020 Hvis det Til dagli brug og Du vil være sikker på at kunne køre i bare nogenLunde sikker stand , så brug stylepro , for den har lys på sig, men ingen tvil om at italkit er bedre , men du ville bestemt heller ikke blive ked af det med stylepro tændningen , jeg har godt nok
    R-setup Tændingen på min Aerox med due plus2 kitt på det samme tænding , kun navnet det anerledes , og det har jeg nu aldrig fortrudt , og den tager gassen super fint og hurtig , og har aldrig haft bøvl med det ...


  • #2   26. nov 2020 Hvir meget vejer den i forhold til std og hvor stort er svinghjulet i forhold til det originale?

  • #3   26. nov 2020 Den vejer meget mindre , støreslen er vel omkrimg Ca 1cm i omkreds mindre end den orginale ,
    Men du ikke sammenligne den orginale svinghjul med stylepro svinghjulet , jeg er utrolig glad for min R-setup tænding ( samme som den stylepro ) på min due plus2 Aerox i profilen... jeg mener også svinghjulet på stylepro tændingen vejer mindre end italkit s inneroter .
    Så umilbart hvis du god til at monter det og laver det hele ordenligt og behandler alt efterfølgende rigtig , samt veligeholde det hvis det skal det , så virker de super fine de tændinger fra stylepro / R-setup .


Kommentér på:
ItalKit eller Stylepro

Annonce