{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Manuel benzin hane = alt for meget benzin? {{forumTopicSubject}}

Har lige fået mig sådan en jogr med en manuel malossi benzinhane.
Den kan ikke tændes eller slukkes så den står bare på åben hele tiden. Kan det være grunden til den ikke gider starte hvis den har stået i noget tid?
Tror den drukner sig selv fordi der bare løber benzin igennem hele tiden


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manuel benzin hane = alt for meget benzin?
Kommentér på:
Manuel benzin hane = alt for meget benzin?

Annonce