{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Jog r optræk {{forumTopicSubject}}

Hej, hvad for nogle ruller, tryk- og trimfjeder skal jeg have i min jog r? Synes den er lidt sløv i starten og hvis man slipper gassen og giver gas igen er det som om den starter i et alt for højt gear hvis man kan sige det sådan.
Opsætning er:
R-setup 70cc sport
Yasuni r
Malossi multivar 5,7 grams ruller
Malossi x kevlar
Malossi mhr wingbell
Malossi blæserhjul
Polini 3G kobling (de blå trimfjeder der følger med er spændt halvt ud)
32kg trykfjeder
Polini 360* studs (forudvendt)
Polini 21mm cp med dyse 96. Luftskrue 1,5 omgange ud
Polini 46mm cp luftfilter
RMS Racing krumtap med polini evo lejer
Og så har jeg også et andet spørgsmål, skal luftskruen ikke lidt ud nu når min studs er forudvendt og gemt inde under alle skjolde og stellet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r optræk
  • #1   14. okt 2020 Prøv for sjov og smid rød eller hvid tryk og rød trim i og smid 4.5 grams ruller i, hvis du ikke har rykket med nålen i din kapo så sæt den et eller 2 nummer ned, så tror jeg den stopper med det du beskriver angående den starter for højt gear

  • #2   14. okt 2020 Glemte at skrive at jeg har en 14-41 gearing i, tror du ikke at det er derfor den starter sådan. Men hvad mener du med et eller to numre ned? Lige nu står den i midten

  • #3   14. okt 2020 Det Lige meget har jeg også i min jog, har ikke oplevet det problem før, du har polini på er der så 5 eller 4 hakker du kan flytte sætte den i hakker, ved min delorto er der 4 hakker og jeg har sat min 3 hak ned ud af 4 ???

  • #4   14. okt 2020 Det også svært og svare på når man ikke kan høre eller se hvordan den opføre sig når du gir gas og slipper og gir gas igen ??

  • #5   14. okt 2020 Altså den falder virkelig hurtigt i omdrejninger og har svært ved at stige igen. Men det med nålen vil jeg lige prøve. Jeg har 5 hakker i min så jeg hæver nålen med 1 hak, så der er 1 hak tilbage

Kommentér på:
Jog r optræk

Annonce