{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Christian R
Christian R
Tilmeldt:
22. sep 2020
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 9

VGA Explora euro 4 . 2020 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige købt sådan en vga Explora euro 4. 4 takt. Her idag d 22/9-20 i thansen for 8300kr

Mit spørgsmål går på nu jeg bestilt en ny vario fra athena og en ny indsugning så der skulle komme lidt mere power i den, men selvom det går ned af bakke køre den ikke over 31 Km/t , og opad holder den også samme fart lige gyldig hvor stej bakken er, er det pga cdi ?? Og hvis det er hvilken skal der på?

Håber i kan hjælpe en der ikke har haft scooter i 16-17 år. Den sidste jeg havde var en gilera stalker og kørte skide godt.. fortryder måske jeg har købt en euro 4 , allerede...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Explora euro 4 . 2020
  • #1   22. sep 2020 Det er en pink ledning i cdi som du bare kan tage fra, så burde den gå udbegrænset,

    Du kan blandt andet skifte indsugningsstuds ud med en som er ubegrænset.

    Jeg har købt ny vario til min og gjort alt andet og jeg kan få min op på ca 63 km/t


  • #2   23. sep 2020 Hej kan du forklare mig hvordan den pink ledninger sidder og hvordan ser CDi en ud? Ex hvor mange ledninger går ind i cdi’en ?

  • #3   23. sep 2020 Når du skriver indsugning mener du så ikke den mellem kanurator og motorblok som jeg skal skifte ? Har bestilt sådan en ved kgi,

  • #4   23. sep 2020 Er det den der?

    profilbillede
  • #5   23. sep 2020 Ja det er den ledning du skal tage fra


  • #6   23. sep 2020 Hele stikket eller bare den øverste lyserøde ?

  • #7   23. sep 2020 Bare den lyserøde ledning

  • #8   24. sep 2020 som du forhåbentlig kan læse du fra Mikkels kommentar så har han en idé om hvordan det virker men ved det ikke 100% fordi den blege røde er en plus og den vil derfor ikke starte men jeg vil gerne vide er det den model med indsprøjtning eller ikke og går der en ledning ind i kickstarter skjoldet set tror jeg nemlig ikke der gør

  • #9   24. sep 2020 Brian, nu har jeg ellers taget den ud på min egen og den starter uden problemer, jeg mener også at det var dig som guidede mig i at fjerne den pinke ledning for at få den ubegrænset:)


  • #10   24. sep 2020 Ja det er det, har lige skifet til en malassio vario 7 g ruller og en ubegrænset indsugning, hmm den køre 55, men den er ligeså hurtigt som den var før i optræk bare til de 30, så skal have nogle mindre ruller i, og plus den indsugning, har jeg svært ved og få til og sidde lige, man kan se hvor den sad før på det plastik , og kan ikke ramme det, og prøver jeg og holde for udstødningen , slukker den ikke, så den er utæt et eller andet sted vel?

  • #11   24. sep 2020 https://youtu.be/AbeIUG5QEGE

  • #12   24. sep 2020 https://youtu.be/P6BLjF9S9DU

  • #13   25. sep 2020 Brian N
    Forstår ikke lige hvad du mener med der går en ledning ind i kickstarter skjoldet, da jeg skiftede vario var der ikke nogen ledning og spotte. MEN Så dur det ikke og hive den lyserøde ledning ud.. Har behov for kompetente folk og ikke folk der gætter .. ;);)????

    Jacob b ..
    Har set de to videoer der, men ang det med den leding duer ikke på min, det ser helt anderledes ud, ved min ser den sådan her ud. Ellers havde jeg revet de 2 ledninger fra hinanden..


    profilbillede
  • #14   25. sep 2020 Det er den med indsprøjtning købt her i onsdags ude ved thansen

  • #15   25. sep 2020 hvilken farve har den ledning som sidder i kickstarterskjold da det er en picop den går til som måler omdrejninger på koblings klokken og derfor din fart i det stik du har taget et billede af ser jeg 4 ledninger en rød som er plus en grøn som er minus en blå/hvid som er picop til tænding som giver signal til hvornår den skal gniste en sort/hvid som fjernere gnisten når den får stel men du er nok den første som tuner den årgang så der vil være nå er gætteri

  • #16   25. sep 2020 Skal den gå i selve kickstarter skjoldet? Har lige været ude og kigge der er ikke nogen ledninger der går derind.. ??

  • #17   25. sep 2020 Ja men det skal prøves får ikke mit kørekort de næste 7-8 år mistede det i 10., og røg i fængsel nu prøver jeg en anden livstil, er vant til og køre Audi Q5 , så dette er lort men skal rundt jo..

  • #18   25. sep 2020 ja ledning skal gå i selve kick starter skjold og der skal sidde en sensor i selve skjoldet hvis man bare kan klippe en ledning

Kommentér på:
VGA Explora euro 4 . 2020

Annonce