{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Noah  V
Noah V
Tilmeldt:
1. sep 2020
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Scooter tager ikke fat {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri smiley

Efter jeg har sat 70cc og gg udstødning på min Hot, har den ikke taget ordentlig fat fra 0-20 og fra fuldt fart (70-80km/t) til 60.

Har skiften trimfjedrene til de grønne fra Malossi, men så tog den ikke nok fat til at kunne køre, og den tog først lidt fast efter nogle sekunder med bundgas.
Har også sat både de hvide og gule trimfjeder i, men der skete det samme, som med de grønne.

Hvad kan årsagen være til det? Er der noget jeg har gjort galt, eller mangler og gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter tager ikke fat
  • #1   2. sep 2020 Hvad mener du med at tage fat lige så snart den triller har din kobling jo taget fat jeg tror at du blander det sammen med at motoren rammer dens arbejds område og begynder at trække men nu når du kun skriver 70 cc og en gg kan vi umuligt hjælpe dig

  • Noah  V
    Noah V Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #2   2. sep 2020 Opsætningen er:
    Malossi sport 70cc
    Gianelli Go
    Polini rem
    Malossi gul trykfjeder
    5,6 grams ruller
    Powerfilter
    Hoveddyse 90

    Mener at den ikke vil køre, den kan sagtens starte men den tog ikke ordenligt fat i koblingen med standarte trimfjedre, så har jeg prøvet de nævnte trimfjedre. Men her tog koblingen ikke fat, og ville ikke trille / køre.

    Håber at du måske kan hjælpe mig nu, forstår det sgu ikke.


  • Noah  V
    Noah V Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #4   2. sep 2020

    profilbillede
  • #5   2. sep 2020 hvis din kobling ikke tager fat med standart fjeder hvordan kunne du så tro at det ville være bedre med strammere fjeder så i med de standart igen og tjek at din kobling er i orden

  • #7   5. sep 2020 GG begrænser meget din motor, Yasuni R ville give meget højere topfart og optræk. Men hvis du beholder GG, hvor man forskellige G ruller har du prøvet?

Kommentér på:
Scooter tager ikke fat

Annonce