{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.275 visninger | Oprettet:

ScooterFar
ScooterFar
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

VGA Explora Euro-4 .. bare lidt hurtigere {{forumTopicSubject}}

VGA Explora Euro-4 30km/t. Det er en 2018 model. Min datter kører den men den kan dårligt komme op på 30 km/t !!! Har søgt og læst her og andre steder. Men stadig forvirret og ikke mekaniker smiley
Ville gerne have den til at køre bare lidt hurtigere 35-38 km/t er det overhovedet muligt? Helst ikke op på de 45-60 km/t...
Ville gerne undgå knallert mistes hvis den stoppes. Men under 30 km/t er alt for lidt smiley bor i byzone ikke på landet
Eller er der nogen andre alternativer? Fx. hvis den kommer hæjt op at man kan sætte en anden form for begrænsning på. Politiværn etc?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VGA Explora Euro-4 .. bare lidt hurtigere
  • niels A
    niels A Tilmeldt:
    feb 2019

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #1   18. jul 2020 Hej, en e4 vga er begrænset i bla. variatoren, du kan købe en komplet ubegrænset variator hos f.eks speedline, husk at medkøbe en skive, så variatoren ikke løber helt ud. jeg vil tro at en skive på 5mm passer med ca 40kmt

• Kim W
    Kim W Tilmeldt:
    sep 2020

Emner: 1 Svar: 5
    #2   21. sep 2020 @ScooterFar, jeg er lidt nysgerrig, da jeg har samme tanker.
    Hvad endte du med at gøre?

Det lader til at man også kan købe og montere et variatorsættet til den ældre model.
    Jeg er stadig nysgerrig på om den optimale skivetykkelse er 5mm, til de <= 40km/t.

• ScooterFar
    ScooterFar Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #3   21. sep 2020 @Kim W - jeg har endnu ikke fået gjort noget ved det ...

• #4   19. jun 2021 Hvad blev der af det . Jeg står og vil have 35 38 km i timen hvad gør jeg nogen siger giv den 7.5 g ruller

• Kim W
    Kim W Tilmeldt:
    sep 2020

#5   19. jun 2021 Malossi Multivar er vist svaret, sammen med en karburator pakning uden begrænsninger.
    Prøv lige at lave en YouTube søgning efter KGI og VGA. smiley

• #6   19. jun 2021 Jeg vil ikke skille så meget af . Ruller er ikke nok måske

• Kim W
    Kim W Tilmeldt:
    sep 2020

#7   19. jun 2021 Jo, men du skal alligevel have variatoren af.
    Jeg brugte ikke fjederen, kun variator, skive og ruller.
    Karburatorpakningen er kun til bedre optræk, og så koster den 20-30 kr, og tager 5 minutter at skifte.
    Husk en ny pakning til skjoldet, da den temmelig sikkert går i stykker når du skiller det ad.

Kommentér på:
VGA Explora Euro-4 .. bare lidt hurtigere

Annonce