{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

kilerem kører ikke ordenligt {{forumTopicSubject}}

hejsa, jeg har en ide om at min scooter ikke kører hurtigere fordi at remmen ikke kommer op og køre på variatoren rigtigt? lige pt kører jeg med en stage6 pro replica, pillet skive, og tragt, 50cc, og str. 72 dyse med 12mm karbu. har i en ide til hvad der kunne laves anderledes på variatoren og om jeg skal købe en tun rem eller lign, tror nemlig at dem jeg købte den af har lavet en eller anden syg begrænsning siden den ikke kører hurtigere med pillet skive og tragt... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kilerem kører ikke ordenligt
  • #1   13. jul 2020 Hot?
    https://www.youtube.com/watch?v=7UoZK5p41FU&t=0s
    de prøver med 4 forskellige vario.
    seriøst.
    sælg den post knallert og køb en japansk eller europæisk maskine.
    for din egen skyld


  • #2   13. jul 2020 Tegn en streg på varioen og kør en tur, så kan du se hvor langt op remmen kører.

  • #3   14. jul 2020 mange tak for svarene, men nej, jeg elsker hot og jeg bliver ved med at køre på det lort????

  • #4   14. jul 2020 ok men hvis du aldrig har prøvet en kvali scooter så kan jeg anbefale at prøve en runner eller zip eller typhoon eller storm eller slider eller ark eller sr50.
    you name it. Bare den er fra europa eller japan.
    Man ka sagtens ha 2 maskiner. Det har jeg haft længe. Lige nu har jeg 6, men 2 af dem er for at sælge videre.
    Kan godt forstå du elsker at køre 50cc motorcykel med vario hvis du aldrig har prøvet noget endnu federe.
    Det er bare ubeskriveligt godt at køre mc.
    uanset hvor langsom den er eller hvordan man sidder på den og om den er upraktisk.


  • #5   14. jul 2020 tjekkede lige min variator her nu, og har fundet ud af at variatoren er slidt meget ned af remmen, så remmen har lavet et spor så den ikke kan komme højere op på varioen. Så jeg har et spørgsmål til, kan jeg godt købe sådan noget som Naruko Sport eller Malossi eller lign, uden det vil køre mærkeligt på en standard opsætning?

  • #6   14. jul 2020 Der burde virke fint.
    Selvom den video jeg linkede til først slås de godt nok meget med vario.
    Men altså. Det er jo ift hvad en minarelli motor ville gøre at der er et problem.
    Hvis mam sammenligner med std hot motor, så er der nok ikke noget galt i at sætte en mina vario i motoren og den så kører som i den video fra kgi hos gt tuning.
    Synes næsten alle hot jeg har set og prøvet har kørt mærkeligt.
    Men hvis man ik har prøvet andet så gør det jo ikke noget


  • #7   14. jul 2020 Eksempel på hvad man ka få for småpenge.
    Den er gratis at "leje" fordi yamahaer fra før pladeloven ikke falder i værdi.
    De stiger kun i pris fremadrettet.
    Så man ka købe den og lægge lidt i den uden at tabe andet end det msn bruger på benz olie dæk bremser og knofedt.
    Men ved ik om jeg vil kalde det et tab. At få lov at brænde noget benz af i en bws
    https://www.dba.dk/yamaha-yamaha-bws-2003-in/id-1069006684/
    Bare som eksempel på hvor billigt man ka få uslebne diamanter hvis man er heldig at bo det rigtige sted og kigge dba på det rigtige tidspunkt.
    I december så jeg en yamaha slider 100% original i matsort. Selv udstødningen var original yamaha og næsten nul rust.
    Alt virkede.
    Han solgte den satme for kun 5000. Stod desværre ved grænsen til tyskland. Ellers havde jeg haft en slider idag. Eller penge i overskud.
    Den havde jeg hurtigt fået 15000 for i sverige. De er møg dyre derovre i god stand.
    I danmark er brugtmarkedet bare helt kørt af sporet


Kommentér på:
kilerem kører ikke ordenligt

Annonce