{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.345 visninger | Oprettet:

PGO Hot 50 | 19 mm karburator {{forumTopicSubject}}

Hey SG!

Det er fordi at jeg har en hot med polini 70 CC sport og gg. Ved ikke om det er vigtigt at vide men kører med 6,5 grams ruller. Uderover alt det jeg har nævt over så er alt andet er standard. Overvejer at smide en 19 mm karburator på for at give den det sidste men kunne det betale sig at købe en 19mm karburator når man har 70cc sport og gg på? Hvis jeg smider 19 mm på hvor mange km/t ville jeg få mere?

Alle begrænsninger er fjernet
Den kører 75 km/t målt med GPS

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO Hot 50 | 19 mm karburator
  • #1   12. jul 2020 nu er det sådan at det er en kombination af din udstødning mg karburator som holder den tilbage men start med at skifte karburator for hvis du smider større udstødning på så brænder du cylinder af

• #2   13. jul 2020 Okay hvor mange km/t får den ekstra tror du/i?

• #4   13. jul 2020 Hmm okay

• #5   13. jul 2020 det vil give nada ift topfart at sætte 19mm på.
    og kun en lille smule mere optræk

du ku få mere topfart ved at sætte s6 streetrace på.
    eller en udstødning der yder ved højere omdr tal.
    på en normal motor ville det give mening at sætte yasuni r på din opsætning.

men hvis du har mere end 2 brikker at rykke rundt med, så vil jeg råde dig til at sælge din hot mens den stadig er noget værd og du ikke spilder flere penge og værksteds timer på at få den til at køre som en normal scooter gør.
    for der skal seriøst meget til
    https://www.youtube.com/watch?v=7UoZK5p41FU&t=0s

min slider kørte bedre end det der og det var den første jeg selv skiftede cylinder på og indstillede.

min nrg kører totalt godt og den har jeg seriøst bare klasket sammen.
    billig dr 70cc.
    billig gg.
    multivar kit
    tp remskiver
    original rem.

omkr 8.5hk og 100kmt på speedo. som er digitalt og ikke viser mere end 10% +.
    Super optræk. Man sidder super godt. Der er bagage krog og digitalur og lyset er psykopat godt, den ligger mega stabilt, kører 25 km/l og sædet åbnes ved at trykke på nøglen. upside down forgaffel osv.
    den gav jeg 4000kr for.
    lige nu er brugtmarkedet total udraderet.
    alt der er noget værd bliver revet væk, eller sat til så høj pris som muligt.
    tidligere på sommeren så jeg en stalker til 2300kr... den er også i en helt anden klasse end den post knallert skrotten er.
    ærligt. Jeg hader ikke pgo. Men er godt træt af alt handler om en af de værste mekaniske design på markedet overhoved.
    den er god som lovlig fragt knallert.
    ikke som sport / touring scooter.

• #6   13. jul 2020 Hey MAF

1. Den første ting jeg har at sige er at hvad er det jeg skal bruge den video til? Det er jo ikke skole tune min er.

2. Jamen hvis jeg skal have en yasuni r på burde jeg da få en større karburator på? Min er jo kun standard karburator. Burde jeg også få et powerluftfilter på?

3. Jeg forstår dig godt ang din mening om hot og det respekter jeg men jeg vil ikke ligge penge til en ny scooter hvad det står til lige nu da der ikke er så lang tid til at jeg skal tage kørekort. Det er ikke noget med at jeg er banke for at blive taget det er mere nu vil jeg bare give min hot de sidste PAR ting for at få den til at kører hurtigt.

Dette skal ikke ses som en sur besked mere en besked med et spørgsmål henviser til nummer 2 og 1 og 3 er mere svar tilbage. Gerne komme med svar tilbage på spørgsmål 2 hvis du føler for det??.

• #7   14. jul 2020 1
    Den video viser at hottens vario knap kan omsætte motorens kræfter til baghjulet.
    Uanset om du sætter gt tuning og kgi på opgaven.
    Det samme viser sig i speedlines vinterprojekt forrige år med hot med tun der svarer til dit. de fik vist 8,3hk efter et hav af problemer forsøgt løst.
    Det er især topfart der er problemet. Den kører bare ikke 100 nærmest uanset hvad du smider på.
    En maskine med hiper motor kører nærmest 100 standard.

2 Sort rungende nej til powerfilter.
    Det skal først bruges når du kommer op i racing motor. Og selv der er det dårligt valg. Hellere kart filter eller evt power filter ført op i sædekassen.
    Std filter hele vejen til gadebrug!

medmindre det er dommedag og du kun har 1 dag tilbage og der står hot i garagen, så kan det ikke svare sig at tune en hot mere end standard afdrosling og måske 70cc sport med en gg el. lign på der kører ca 80.

Heller ikke yasuni R på. Vario systemet kan ikke udnytte mere end 70cc sport med gg.

Du kan få måske 6000 for din hot lyn hurtigt hvis gør den ren og tager gode billeder.
    Men vent til der er en anden du kan købe, for alt kval bliver flået ned af hylderne på dba lige nu. ikke sælg skindet før bjørnen er skudt.
    Især når skole snart starter.

3
    da jeg blev 18 solgte jeg min scooter.
    da jeg blev 19 fortrød mig og alle mine venner.
    F vi savnede at have tunet knallert. Det er jo lige meget om du bliver taget!
    det går ik ud over dit kørekort når du er belvet 18 smiley

Du KAN ikke få din hot til at køre hurtigere. Eller jo... Men det vil kræve så meget energi, at du faktisk sparer tid og penge ved at holde øje med dba, slå til på en billig kvalitets maskine.
    giv den en kærlig hånd og så har du nemt en maskine der kører bedre end din hot nogensinde ku komme til.
    Plus en stak penge i overskud.
    Og den kører så dejligt du ender med at beholde den og aldrig blive træt af at køre mc. uanset om det er 50cc 125cc 600 eller 1000cc fireblade smiley

Ærligt din bedste interesse er i min bedste interesse.

Kommentér på:
PGO Hot 50 | 19 mm karburator

Annonce