{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Vga Explora euro 4 {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Jeg har virkelig brug for hjælp til at få lidt mere fart på min kineser - blev overhalet af en cykelrytter igår ude på bøhlandet og den sved smiley

Hvordan tuner jeg let og billigt min longjia?
jeg har ikke meget viden herom det vil være lækkert, hvis der er et link med til delen jeg kan købe..

Værdsætter al hjælp jeg kan få!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vga Explora euro 4
  • #1   12. jul 2020 Hvad køre den nu og husk hvis det er en 45 kmt kan det gå ud over bil kørekort

  • #2   12. jul 2020 Den kører 30 og tak for rådet..

  • #3   12. jul 2020 oki så er der et par ting at gøre men du kan tage skiven så køre den omkring 40 til 60 kmt efter hvor god stand den er i og hvornår den har fået service men det er ganske nemt du tager kickstarter skjold af trykker remmen sammen og tager den forreste remhjul af også sidder der en bøsning på glide rør den fjerner du og samler det hele igen og det er det

  • #4   12. jul 2020 Har hørt at det ikke var muligt på en euro 4 og at man evt skulle skifte den ud med en euro 2 vario? Ved du noget om at der skulle være en omdrejnings-begrænser på koblingen også? smiley

  • #5   12. jul 2020 ser du det ved jeg faktisk ikke da jeg kun har rodet med de første modeller men hvis den er begrænset ved kobling er det nemmer så går der en ledning i kickstarter skjoldet den tager du bare fra i stikket og køre jeg ville dog lige se efter om der er en skive i alligevelg

  • #6   12. jul 2020 Mange tak for svaret - det vil jeg kigge på med det samme.. Skal nok lige vende tilbage med hvordan det gik smiley

  • #7   12. jul 2020 super glæder mig til at høre videre

  • #8   12. jul 2020 Argh mangler en torx Bits med hul i... Må lige i Silvan i morgen..

  • #9   12. jul 2020 oki

  • #10   13. jul 2020 Hvornår er den fra?Er rimelig sikker på de nye er begrænset i ecu en så man skal skifte til 45 kmh ecu

  • #11   13. jul 2020 de nye e4 er begrænset med gliderør, ikke skive.
    dvs der skal et andet gliderør i.
    men køb evt en baotian vario til 170 kr komplet.

    så kører den stadig kun 30 fordi der sidder en føler og tæller hvor hurtig koblingen roterer.
    den kan du ikke bare koble fra. Så går den i et panik mode og kører højst 20 kmt. ca.
    du skal enten have en ubegrænset ecu på, eller en 45km ecu, eller en koblingsklokke hvor der kun er 2 magnter på i stedet for 4.
    du kan også file 2 af de 4 magneter af den originale koblingsklokke.
    så får føleren halvt så mange impulser og så kan du køre 60 kmt før den begynder på det fis med at cutte gnisten.
    det skal bare gøres uden at koblingsklokken kommer ud af balance.

    det ka du hvis det ik er anderledes end på motocr 139qmb motoren som er med dellorto ecu.
    Har ik lige ku finde en ubegrænset ecu til motocr desværre. og de er stjerne dyre

    baghjulene har forresten forskellig størrelse, så du ka ik bare tage en ecu fra en anden scooter og montere, uden lige at sikre dig den er kompatibel med din hjulstørrelse også.
    tror jeg. er ikke sikker. Men det var der nogen der påpegede. da jeg undersøgte det

    raketvidenskab. på det nærmeste.
    Livet er for kort til dollarstore knallerter.
    Sælg skramlet inden du poster for mange penge i det og spilder for meget energi på at sidde på en lille pocketbike.

    jeg gav 4000 for min nrg power.
    afdroslet kører de 70. Det koster gratis. Og resten af maskinen er tilsvarende meget bedre.
    uanset om du tar en nrg eller en runner, zip, stalker, sr factory, neos fly, newtyphoon, storm, beta ark, you name it.
    en peugeot eller en kymco kan endda gå an hvis man er allergisk over for eurofili eller japansk kunst.
    bare det ikke er en kommunist knallert fra et firma uden anden interesse for det de fremstiller, end de penge de får.
    ærligt råd.
    Ka godt være det ik er rentabelt på kort sigt. Men hvis du også vil køre scooter om 10 år.
    Hvilket jeg tvivler på du vil hvis du bliver ved at satse på kina maskiner


  • #12   13. jul 2020 Fuck den er kompliceret at Tune sådan en vga e4 har nemlig selv lortet

Kommentér på:
Vga Explora euro 4

Annonce