{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Afdroslingskit fra speedline {{forumTopicSubject}}

Hey kloge hoveder. Jeg overvejer at købe speedlines afdroslingskit hvor man skifter cdi’en forrøret, et større fortandhjul og så skal der selvfølgelig ændres lidt i karburatoren. Er der nogen der har erfaring med sådan et kit. Jeg synes i det hele taget at det er ret besværligt at lave noget på Derbi Senda sm xtreme euro4 som jeg har. Jeg har et par spørgsmål hvis i gider at svare på dem for min erfaring med Senda er minimal da jeg altid har arbejdet i pgo. Skal der en pakning på når man sætter et nyt forrør på? Kan man tage siden af og skifte skiftehjulet til 6 gear uden at tage motoren af. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afdroslingskit fra speedline
  • #1   9. jul 2020 hvis du piver over de små ting sys jeg du skal finde en anden hobby



    nej der skal ikke pakning i mellem forrør og cylinder men det skal der i mellem forrør og resten af udstødning og ja du kan skifte stjerne uden at tage motor af


  • #2   9. jul 2020 På min er forrøret svejst fast.
    Overvej evt at sætte en anden udst på og behold den originale standard.
    Men gå uden om leovince x fight hvis du har din hørelse kært...
    Der følger alt med til karburatoren til afdroslingen.
    Dyserør hoveddysr tomgangsdyse.

    Du ka godt skifte til 6 gear uden at ta blokken ud af stellet


  • #3   9. jul 2020 Brian n: Det er vel nok nemt at fyre sådan pis når der er lang afstand imellem os. Jeg kan love dig for at det ville være dig der peb hvis du havde nosser til at sige det til face to face. Men tak fordi du alligevel giver mig et svar. Tak til MAF.

  • #4   9. jul 2020 du kommer bare til 6870 så siger jeg det gerne igen for jeg mener det sku for hvad vil du gøre når du skal renovere motoren eller tune dem mere hvis du ikke kan over skue at skrue max 20 skruer ud og skifte skifte stjernen det er være hvis den er 4 gearet så skal du skifte gearkassen

  • #5   9. jul 2020 Thomas T og Brian n,
    Skulle vi nu ikke lige holde den gode tone smiley


  • #6   9. jul 2020 det sys Jeg jo også men ændre jo ikke på at jeg mener hvad jeg skriver og at han stadig bare siger til når han kommer forbi ??

  • #7   9. jul 2020 Det er dig der ikke ved at dette er et Forum for råd til folk, og desuden var det dig der startede med at angribe mig verbalt. Du hører ikke til i sådan et Forum. Men jeg mener også hvad jeg skriver så det dig der skal komme til mig. Du ved ikke hvad du du roder dig ud i. At bede om et råd er ikke det samme som intet at vide. Måske konceptet med en gearmaskine er ny, ligesom du ikke har fattet konceptet med scootergalleri. Hvad fanden er det for en måde at opfører sig på.

  • #8   10. jul 2020 slap lige af drenge eller få jeg hjælpe-Administrator til

Kommentér på:
Afdroslingskit fra speedline

Annonce