{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
178 visninger | Oprettet:

dyse 123 eller 124?? {{forumTopicSubject}}

hej kan godt være det her er et pisse dumt spørgsmål men som i kan se på mit tændrør så skal det være lidt mere mørk så jeg har puttet en 125 dyse i nu havde 122 i før men kan ikke Tjekke mit tændrør inu fordi ved ikke hvor mit tændrør Nøgle er så skal op på værkstedet i morgen så jeg kan se det men hvis det nu er meget mørkt altså der er en for stor dyse i hvad skal jeg så gøre fordi kan ikke finde nogen 123 dyse eller 124 ? smiley smiley

Kommentarer på:  dyse 123 eller 124??
  • #1   28. jun 2020 Går den god med den 125 dyse i nu .. hvis den gør så behold den i og ikke gør mere, heller en smule for stor .. ovenud fra farven på dit tændrør på billedet så havde jeg ikke gjort mere, måske prøvet at indstille lidt på nål højden og se hvad nål position der skulle til for at den gik bedre eller om det går bedst som den er nu ..

• #2   28. jun 2020 BP Tuning den trækker ikke fra bunden af fordi har ikke shim den inu fordi fik af Vide at den skulle dyse ind før jeg shim den men den tager lidt bedre fat nu men når den tager fat så tager den også bare fat men nu vil jeg se imorgen om tændrørt er blivet helt sort eller og den er blivet bedre Lidt mere mørk i den

• #3   29. jun 2020 Syndes lige dunskal shimme den ind nu før du gøre mere , også lad den 125 dyse være i indtil su men få lige din vario shimmet ,,, ja normal sørger man lige for at dysen der kommer i ens kaburator er en smule støre end den skal være og så kan man lige shimme og indstille ens motor i grov træk , så det også Meget støre chance for at motoren ikke tager skade af de RPM den vil tage mens du indstiller vario og kobling osv osv ...

Men hvad for en tomgansdyse har du i din kaburator smiley

• #4   29. jun 2020 std fra stage6 24mm

• #5   29. jun 2020 Altså det er en stage6 R/T PWK 24mm kaburator du har du har på dit setup smiley

• #6   29. jun 2020 yep smiley

• #7   29. jun 2020 Hvis aldrig du har pillet ved tomgansdysen på din PWK 24mm så er det en støresle 38 som sætterne den .. og så har du skiftet hovededysen til en støresle 125
    Jeg havde nok lige skimmet min vario Og evt indstillet koblingen og trykfjeder
    Også efter det havde jeg nok lige prøvet at indstille nålen ved at prøve alle højder den kan også se hvad for en din motor køre Best med med i position..

• #8   29. jun 2020 Okay tak

• #9   29. jun 2020 den er blivet pænt meget sort så putter sku min 122 i igen

• #10   29. jun 2020 Okey ....
    men få lige din vario shimmet og indstillet koblingen og trykfjeder ..
    så prøver du lige det med nålens position den har 5 indstillinger kun så lige se hvad for en højde den vil køre Best med

Kommentér på:
dyse 123 eller 124??

x