{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

begrænsning i cylinder {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har en pgo hot 50 som har en original 50cc cylinder. Der sidder begrænsning i den, lige der hvor udstødningen skal monteres, så den ikke kan komme af med luften. Derfor har jeg tænkt mig at købe et nyt cylinderkit da jeg gerne vil køre lidt hurtigere end tilladt. Jeg vil også rigtig gerne kunne gøre sådan at jeg kan køre lovligt og ulovligt med skive og tragt i igen. Derfor ville jeg høre om Zoot 50cc Ø10 har begrænsninger i? Gider ikke det der 70cc da jeg som sagt gerne vil have muligheden for at køre lovligt.

https://speedline.dk/cylinder-dele/cylinderkit-zoot-standard-50ccm-o10mm?gclid=Cj0KCQjw3Nv3BRC8ARIsAPh8hgLO4PkOkFGlV_Pj1OPYmb6UaNHMrnDeyLH_0QtWzmbQCLDVF4TT_soaAqHqEALw_wcB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begrænsning i cylinder
  • #1   27. jun 2020 Hold dig væk fra alt der står zoot på det er billig kinesisk kopi pis og den original begrænset cylinder kan du godt køre 60 med

  • #2   27. jun 2020 hvordan kan det så være at jeg kun kan køre 40 med alt pillet, skive og tragt og en knæk udstødning? er den bare indstillet så lort at den overhovedet ikke kan køre hurtigt eller hvad? har ingen ide om hvad det skyldes...


Kommentér på:
begrænsning i cylinder

Annonce