{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Remskiver
  • #1   22. jun 2020 Tvivler jeg på du kan, men det er ret nemt at sætte en T-rex motor på et hot stel, så hvorfor ikke bare gøre det?

• #2   23. jun 2020 En Hot 50 kan tage remskiver op til max 128mm ....
    så hvis din 110cc motor,s remskive er støre end det her 128mm så kan du ikke
    Men om det så passer på i aksel osv ved jeg ikke ,
    Og hvis du bruger oversize kilerem , så ved jeg ikke om en std Hot50 vario bliver for lille ,
    Tænker her på om kileremmen måske kan komme så langt op at den lige kunne kritisk ,
    Har aldrig forsøgt sådan noget så det kun gætterier omkring det med vario og kilerem hvis det er , men det med remskiven størelse ved jeg er max 128mm ...
    det den støresle en oversize remskive er til en Minarelli motor og alt over så vil den ramme blokkens kanter osv ... smiley

Men burde du igrunden ikke kunne sætte hele T-rex motoren over på dit Hot50 stel uden den store ombygningen, for det ville da være bedre end kun remskiven hvis altså den så passer

• #3   23. jun 2020 De passer på men kickstarter skjold er for lille den skal flyttes med over

• #4   23. jun 2020 Motorophænget på trex motoren er ødelagt. Men passer kickstarterskjoldet direkte over på en hot motor

• #5   23. jun 2020 det mener Jeg Der er måske en skrue eller to som ikke passer men det er muligt er montere det har vi gjordt

• #6   23. jun 2020 Okay tak. Men er det en must at købe en oversized rem
    ?

• #7   23. jun 2020 Du skal jo tage vario og remskiver og rem til 110

Kommentér på:
Remskiver

Annonce