{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Min optræk er lort når den er varm {{forumTopicSubject}}

Har det problem med min hot 50 at den har rigtig godt optræk når den er kold men ligeså snart den er blevet varm så har den ikke det bedste optræk? Hva ka det være?

Opsætning
50cc sport
Multivar med 6 grams
Tun kobling med gul tryk og hvide trim
Polini rem
Gg
Resten std

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min optræk er lort når den er varm
  • #1   22. jun 2020 den er bare slidt i med en lidt større dysse hvis cylinder har kørt meget så overvej ny stempel ringe

• #2   22. jun 2020 Det er normalt at man mister en smule træk når motoren er drift temperatur, men hvis den mister meget træk når den er varm, så kan det som #1 er inde på skyldes for lille hoveddyse, men det vil du kunne se på dit tændrør, det skal have en lys brun farve, er det grå/hvid er dysen for lille er det sort/mørkt er dysen for stor (eller for meget olie blandet i benzinen.
    Jeg vil helt klart anbefale dig ikke at køre mere på den før du har tjekket din hoveddyse og farven på dit tændrør..

• #3   23. jun 2020 Bo J

Hvad for et 50cc sport det ...
    Spørger fordi det måske også kunne hjælpe at ændre lidt andre ting i setuppet ....også det rart vide hvad for et 50cc det er .. smiley
    Men som der blev sagt kunne en lidt støre dyse måske hjælpe på det.... smiley smiley

• #4   23. jun 2020 BP tuning
    Det er r - setup 50cc

Kommentér på:
Min optræk er lort når den er varm

Annonce