Sports kit til PGO PMX. Alternativer og mangler {{forumTopicSubject}}
Hej SG
Jeg har overvejet at købe dette sæt til min PMX: https://www.msp-tuning.dk/r-setup-sport-o10-11k-supersport.html
Det skal lige siges at jeg i forvejen har denne udstødning: https://speedline.dk/pgo-pmx-naked/udstoedning-1/udstoedning-sport-s-seu-48002
Mit spørgsmål kommer så, er udstødningen som følger med sættet nævneværdigt bedre end den jeg har i forvejen, eller ville det være bedre at købe cylinder alene da dette koster ca 600kr mindre? Derudover - er der andre cylindere og udstødninger i SPORTS-klassen som ville være bedre end sættet jeg har foreslået? Har fx tænkt på Malossi Sport og Gianelli Go.
Scooteren skal bruges til hverdagskørsel og vil helst skifte så få ting ud som muligt. Pt har jeg alt standard, pånær udstødningen og variator (multivar kopi fra thansen). Derudover har jeg fjernet begrænsning ved vario, dyset op og sat lettere ruller i (6g).
Behøver jeg at ændre på andet end dysen når jeg skifter cylinder med mit nuværende setup? Har desuden tænkt mit at fjerne tragten ved membranen, samt i luftfilteret, men vil gerne beholde std. filterkassen.
Takker for hjælpen
maj 2018
Følger: 2 Følgere: 73 Emner: 28 Svar: 393
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 98 Svar: 635
Er der stor forskel på R-setup, Malossi og DR Racing sports cylindere? Har haft Malossi og DR Racing for mange år siden og synes måske DR Racing var lidt bedre dengang?
jun 2006
maj 2018
11k skal have mange omdrejninger for at hente god effekt og gg har et meget bredere træk område men til gengæld kan din motor med gg ikke komme ligeså langt op i omdrejninger som din motor med 11k.
Dertil skal det så også siges at mange med 11k oplever at det er meget sværere at indstille deres maskine efter skift af udstødning, det er blandt andet det snæver træk område der er skyld i det. Håber det giver mening for dig.
maj 2018
maj 2018
jun 2006
Holdbarhedsmæssigt, er der så nogen nævneværdig forskel på sports cylindre i støbejern? Hælder nok mest til DR Racing da den er billigst
maj 2018
Sports kit til PGO PMX. Alternativer og mangler