{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polini 34mm olie indsprøjtning
  • Søren V
    Søren V Tilmeldt:
    jun 2020

Følger: 1 Svar: 5
    #1   8. jun 2020 Google den nøjagtige karburator. Måske den studs mangler, og er plombet. Kan fjernes, og monter en studs. Ellers put olie i benzin tanken

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #2   8. jun 2020 nu når du vil køre med så stor karburator forventer de at du ved hvad du laver og derfor forventer de at du selv blander olie i benzin fordi de karburator nok heller ikke er lavet til scooter men til crosser

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#3   8. jun 2020 Du kan også tanke lidt over det her din olie pumpe er mekanisk som er justeret til at levere den rette mange olie til en 12 eller 16 mm karburator med en dysse som ligger mellem 54-70 tror du selv at den giver nok olie til en 34mm karburator med en 180 dysse det er bare en tanke

• #4   8. jun 2020 @brian n
    Kan godt se hvad du mener. Original karbo er vidst 17mm og den kan sagtens bruge en 21mm.

Har ikke noget i mod at blande selv. Og kan godt se at jeg nok er nød til det. Så er det bare hvor meget den skal have i tanken. Tak for hjælpen.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#5   8. jun 2020 Det står der i papir til dit cylinder det er mellem 2-4% olie jeg bruger 2.5 til 3% til ts med en god olie

• #6   8. jun 2020 Du bruger IKKE oliepumpen, når du bruger så stor en karburator.

Og hvis du bruger en 34mm, så har du ALT andet af det største tun på, der findes.
    Og så bør du vide den slags.

• #7   8. jun 2020 @Tommy
    Okay Tommy. Det burde jeg nok også have tænkt mig.

Vil det sige at jeg skal fjerne oliepumpen eller kan jeg nøjes med tanken? Vh.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#8   8. jun 2020 ja

• #9   8. jun 2020 Ok. Så må jeg i arbejdstøjet smiley

• #10   9. jun 2020 Jeg må indrømme at det god kaburator selv om det ikke tilførsel til olie direkte på den som det normal er på 21mm delorto osv , men;hvis du er oppe i den størelse orden så har du sikkert noget af en motor som kræver noget brændstof, og uden af kende din setup så ville jeg ikk lige frem tro det billig cylinder Og tap osv du har på , så hvis jeg var dig ville jeg droppe den olie blander og den slange som du vil bruge til at sætte på kaburator fra den , og blande det hele i hånden ... eller som mindste lukke olie olie slange af også blande selv i benzinen..
    5litter benzin som skal 2% olie er nemt at blande op..

5 litter benzin & 1dl olie = 5 litter blandet 2% benzin
    10 litter benzin & 2dl olie = 10 litter blandet 2% benzin

Så hvis jeg var dig ville jeg nok fjerne olie pumpen og blande benzinen selv .
    Det ikke unormal at fjerne den hvis man sætter tun på din motor , jeg fjerne den altid lige fra 50cc tun og så ellers der op af .... jeg syndes det træls at køre også hele tiden at skal have i tankerne at sådan en olie pumpe kan gå i stykker , og det opdager man som regl først når det for sent ..... he he smiley

• #11   9. jun 2020 2% 1dl olie til 5litter benzin
    3% 1,5dl olie til 5litter benzin
    4% 2dl olie til 5litter

Men hold dig nu til 2% olie altså 1dl olie i 5litter benzin og ikke alt det det her ekstra olie for det ikke nødvendig...
    Når jeg blander benzin så blander jeg faktisk med mindre end 2%
    Jeg fylder altid 5,2litter benzin i dunken og blander så 2% olie i .. smiley
    Og jeg har aldrig oplevet nogen skader på mine dele eller haft varmesætninger pågrund af olie mangel osv osv

• #12   9. jun 2020 Bp Tuning
    Det jeg tænkte var om man kunne øge oliestrømmen fra pumpen og få slangen snydt på. Der et selvfølgelig også fordele ved selvblanding og tænker ikke det er så slemt. Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Polini 34mm olie indsprøjtning

Annonce