{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke dele til hurtigere
  • #1   18. maj 2020 hvordan skulle vi dog vide det vi ved jo ikke hvad der er gjort ved den nu og hvilken knallert du har

  • #3   18. maj 2020 Cylinder, udstødning og gearing er som udgangspunkt de eneste dele der gør din maskine hurtigere, du kan dog (alt efter opsætning) hente lidt på toppen med større kaburator men det er minimalt, der ud over skal du selvfølgelig sørge for at dine remskiver trækker remmen helt ud foran og helt ind bagved.

  • #4   18. maj 2020 Dan'l vil helst gerne blive under de 600-700 kr. vil ikke have en vanvittig maskine... (det har jeg haft før). vil bare gerne have en der køre en 60-65 stykker uden at skifte cylinder.
    Det er en Benelli 491 (lidt sjælden, en man ikke ser hverdag)


  • #5   18. maj 2020 Brian N der er ikke gjort anden end at pille skiven. det er en benelli 491


  • #6   18. maj 2020 Det er bare en mina rally motor så vidt jdg husker hvor hurtig vil du køre men når du har haft hurtige maskine før ved du jo også hvordan man får den til at køre hurtigere og har du tjekket at det ikke er en 45

  • #7   18. maj 2020 ja, det er ikke en 45. jeg ved at der er uoriginalt cylinder på. der har siddet 70cc på, men det har jeg så skiftet ud til 50cc, da jeg begyndte at lave meget bykørsel. så vidt jeg ved sidder der stadig org. motor på.

  • #8   18. maj 2020 Du kan hente lidt ved variomaticen. Ellers ubegrænset udstødning.. Ellers er der ikke så meget at gøre end at up gradere cylle.

  • #9   18. maj 2020 Min Benelli 491 '45 kørte 65km/t med standard opsætning og pillet skive.

    Hvilken cylinder sidder der på din? (30/45)?

    Hvilken udstødning?


Kommentér på:
Hvilke dele til hurtigere

Annonce