{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla sx 50
  • #2   20. apr 2020 Kig i forum.

  • Torbjørn W
    Torbjørn W Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13
    #3   21. apr 2020 4 gears


  • #4   21. apr 2020 Hvis det den nye Euro4 altså fra 2018 og frem sidder der ved kabu til luftfilteret, der sidder begrænsningsplade ved membram og studs mener jeg, så kan du lave den 6 gearet, ubegrænset Cdi boks og istedet for at bore std udstøning kan du købe ubegrænset forrør.


  • Torbjørn W
    Torbjørn W Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13
    #6   21. apr 2020 tusind tak gutter


  • Torbjørn W
    Torbjørn W Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13
    #7   21. apr 2020 hvad tror rasmus den vil køre når jeg har gjort de ting (lige p.t er der standart tandhjul på).

  • Torbjørn W
    Torbjørn W Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13
    #9   21. apr 2020 hvilken dyse ville i umidlbart tro ville passe. har nbemlig hørt det ikke er så nemt at skifte den.


  • Torbjørn W
    Torbjørn W Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13
    #11   21. apr 2020 Altså at skifte selve dysen er nemt nok, men kaburateren sider ret godt gemt bag ved luftfilter og tanken

  • Torbjørn W
    Torbjørn W Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13
    #13   21. apr 2020 Ville sådan set også bare have en idé om hvilken størrelse dyse jeg skulle starte ud med så jeg slap for skille det ad flere gange end nødvendigt.

  • #14   22. apr 2020 køre ik mer end 60 med std tandhjul jeg går 75 med 14 tands sååå men få smidt 6 gerar i det er sjovere og hurtigere


  • #15   22. apr 2020 jeg køre med leo vince og går 75 med 4 gear ubegrænset cdi og 14-59

  • Torbjørn W
    Torbjørn W Tilmeldt:
    apr 2020

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13
    #17   22. apr 2020 Såååå øhh man er doven fordi man gerne ville vide hvilken dysse de kloge hoveder ville bruge. Så den her hjemmeside et egentlige bare for dovne folk eller hvad? Forstår ikke helt logikken.

  • #18   22. apr 2020 En euro 4 er en 6 gearet gerkasse med et skifte hjul i, en dysse er to skruer eller hvad du vil kalde det du skal ud så er bundkaret af så skruer du dyssen ud og sætter en støre i start med en for stor fordi for lille kam gøre så du sætter den smiley

  • #19   22. apr 2020 Gør dig selv en gerning og køb en billig tun udstødning (evt. brugt) i stedet for at pille begrænsningen i den std. udstødning. Gem den standarde (Da den er penge værd) og køb i stedet for en billig tun udstødning. Giver også mere i sidste ende :DD


  • #21   22. apr 2020 ja men min har ogs 4 gear men det er en 6 gearet gearkasse der er droslet ned til en 4 gearet ligesom euro3 er droslet til 3 gear


  • #23   22. apr 2020 ja det ved jeg men jeg forstod det som om det var den med 6 gear i da han spurgte mig om hvor hurtigt den ville køre og jeg har euro4 men det kan godt være mig der har taget fejl jo

Kommentér på:
Aprilla sx 50

Annonce