{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL UDSTØDNING {{forumTopicSubject}}

Halløjsa gutter smiley
Jeg har en new zip med denne opsætning og den går rigtig godt.

Polini sport 70cc
Polini cp 21mm
Racer studs
TT knækudstødning
Polini variator
Stage 6 kobling
Stage 6 membran
Powerfilter

Mit spørgsmål er så, om det vil ændre noget i forhold til fart og træk hvis jeg sætter en Polini eller gg udstødning på istedet for min TT knæk? smiley

Vil gerne give mindre opmærksomhed.
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Låsesmed 1.100 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Hækkeklipning af stor liguster 3.500 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Samling/opsætning af trampolin 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL UDSTØDNING
  • #1   20. apr 2020 ja den vil miste optræk men hvis du vil have mindre opmærksomhed hvorfor så ikke en silent pro det er ca det samme som gg og jeg har kørt 90 på min Aprilla amico med sådan en og fordi Thansen sælger dem kan du jo nemt spille dum

• #3   20. apr 2020 Jeg tænker kun udstødning ved godt det ikke har noget at sige når han har gjort alt det andet

• #4   20. apr 2020 Det er jo ikke fordi jeg ikke vil vise at den er tunet. For det er den. Men for syns skyld ville jeg sætte en anden udstødning på. For knæk er meget i øjenfaldende. smiley men den skal sku ikke miste for meget.

• #5   20. apr 2020 så længe at du har åbent larme filter på så kan du jo lige så godt beholde knæk udstødning enlig men hvis du vil skifte udstødning så skal du jo lige huske på at politi også ved at gg og polini original begge er tun udstødninger

• #6   20. apr 2020 Det er luft filterer der larmer.

Den vil ikke køre langsommere med std filter.

Den vil køre bedre i regn og motoe vil holde længere med std filter.

Leovince tt giver ikke ret meget i forhold til gg/sito plus, så jeg havde helt klart smidt sådan en std lignende udstødning på hvis det var mig.
    Tager måske et par km/t på toppen og tager måske et sekund eller to længere at komme derop

• #7   20. apr 2020 Jamen hvis den er længere om at komme op på toppen og mister lidt på toppen. Hvordan kan gg og sito plus så yde bedre? smiley

• #8   20. apr 2020 Leovincen yder en smule bedre.
    Men så vidt jeg husker er den på niveau med leovince handmade, og den yder kun 0.9hk mere end en std lignende udstødning i den her test
    https://www.tuningmatters.com/reviews/exhausts/scooter-tuning-exhaust-test/amp/

Men vil tro du kan nøjes med at sætte std luftfilter på og så kommer støjniveauet ned i noget acceptabelt

• #9   20. apr 2020 Brian: Ja det ved jeg godt. Ved jo godt man ikke må kører ulovligt. Rolig nu smiley Vil bare have en udstødning der ikke er så tydelig.

Kommentér på:
HJÆLP TIL UDSTØDNING

Annonce